Dames die niet al hun kleren uitdoen tijdens de seks.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De meeste spanning is er voor mij vanaf zodra alles uit is. Het is veel mooier om een dame in mooie lingerie te zien, dan volledig naakt.

Ik heb dat ook altijd gevonden. Juist een mooie verpakking maakt een cadeau extra leuk. Hoewel de inhoud het belangrijkst is, hou ik ook van een mooie verpakking. En dat kleine beetje kleding dat ze toch nog aanhebben, maakt het extra spannend, legt de nadruk op de dingen die wél al zichtbaar zijn. Zoals Wikipedia het verwoordt:

Aangezien men iemand anders doorgaans uitsluitend in ondergoed te zien krijgt tijdens het aan- of uitkleden, in de privésfeer, wordt zichtbaar ondergoed sterk geassocieerd met intimiteit en seksualiteit. Hoewel volledige naaktheid dezelfde associaties oproept, heeft een lichaam toch enige kleding nodig "om écht sexy te zijn", aldus modecriticus Colin McDowell. "Bedekte huid of op een geraffineerde manier getoonde huid biedt iets wat naaktheid niet biedt: de spanning van verwachting en onthulling."
 
Pas geleden was ik bij een masseuse die een heerlijk zachte strakke legging aan had in jeans kleur, zag eruit als een oude spijkerbroek maar was een gladde zachte legging. Lekker! Ze trok die uit en had een plezierige slip aan, niet zo'n minislipje maar een die haar billen bedekte, dat vind ik ook een fijn gevoel om te strelen en vast te pakken. Later ging het allemaal uit en kwam als verrassing uit een cup van haar BH een opgevouwen biljet van €20 tevoorschijn

:giggle:

De fooi van mijn voorganger zat er nog in verstopt ;-)
Ik had voorafgaande aan de massage al meer fooi gegeven maar die was daar dus niet beland.

Die verkleedpartijtjes vind ik erg leuk. Meteen bloot hoeft wat mij betreft helemaal niet zo.

Het werd een heerlijk lange knuffel sessie met massage toe.
 
Ik kijk gewoon graag naar naakte dames. Een paar maanden geleden was ik in mijn favoriete privehuis. Terwijl ik mij aan het aankleden was, ging de dame in haar blootje de douche schoonmaken. Dat vind ik echt zo'n mooi gezicht. Haar lekkere tieten die dan meedansen met elke beweging. Als ze dan voorover bukt en haar kutje verschijnt tussen haar benen. Zo geil vind ik dat. Ondanks de goede sex verlaat ik het pand dan toch met een erectie.
 
Die verkleedpartijtjes vind ik erg leuk. Meteen bloot hoeft wat mij betreft helemaal niet zo.

Het werd een heerlijk lange knuffel sessie met massage toe.
Meteen bloot hoeft niet maar op een gegeven moment wil ik de dvp wel in haar nakie zien je betaald daar uiteindelijk voor. Als ik van tevoren weet dat een dvp haar lingerie niet gaat uitrekken dan bezoek ik haar niet, maar mooie lingerie kan ik wel waarderen zeker in het begin van de date.
 
Een dame bij ontvangt direct naak zien is aan mij niet besteed, ik heb ze liever dat ik haar bh en slip zelf mag uitdoen (soort spelletje) ik durf zelfs na de douche terug even mijn slipt aan doen zodat we elkander kunnen betasten en uitkleren , sokken moeten uit voor beiden , schoenen bij de dame mag ze eventueel wel aanhouden .
 
En dan zullen de dames maar weten wat de mannen opwindend vinden. 😉
Dus of zij doen hun eigen ding of je moet het als klant maar duidelijk (van tevoren) aangeven wat je graag wilt.
Mja, ik lees hier regelmatig recensies waarin staat "ze deed dit-en-dat en dat vond ik niet fijn", waarbij ik denk: dat kun je toch tactvol aangeven? Je hebt toch een Nederlandse (of Vlaamse) mond, gebruik die dan. In het begin durfde ik dat ook niet zo goed, maar ik heb door de jaren heen wel geleerd om dat te doen. Daar wordt je beleving alleen maar beter van!
 
Mja, ik lees hier regelmatig recensies waarin staat "ze deed dit-en-dat en dat vond ik niet fijn", waarbij ik denk: dat kun je toch tactvol aangeven? Je hebt toch een Nederlandse (of Vlaamse) mond, gebruik die dan. In het begin durfde ik dat ook niet zo goed, maar ik heb door de jaren heen wel geleerd om dat te doen. Daar wordt je beleving alleen maar beter van!
Dat klopt wat je zegt maar als de dame zegt NEE blijft het NEE al spreek je Nederlands of Vlaams ,doe je het toch tegen haar zin zou er wel eens een probleem kunnen optreden . Ik heb ooit aan een dame gevraagd doe je nylon kousjes eens uit ,(geen panty hé) en kreeg als antwoord never , wat doe je dan ga je door of blijf je ? (misschien had ze wel littekens die ze niet wou tonen )
 
Och ja, wat ik wel mooi vind is een legging om een mooi kontje waarbij je ook het kutje kunt zien. Borstjes lekker bloot(heerlijk om daar puntjes op te zuigen).
Uiteindelijk mijn gezicht in het kruisje duwen en er heerlijk aan ruiken terwijl zij mij heerlijk melkt.
Daar kan ik van genieten, vooral als ze tussen de 20 en 25 is. Zo puur en onschuldig.
Dat maakt die slappe wel stijf.
 
De dame die ik laatst bezocht, Naomi in Gent, droeg rode laarzen tot over de knieën met naaldhakken. Ze vroeg mij of ze die best aanhield of uitdeed. Heb toen gevraagd om ze tijdens het "voorspel" aan te houden, maar ze tijdens de intimiteit uit te trekken.
Heel erg mooi als de dame ze ook aanhoudt tijdens de sex hoor. Aanrader. Stond op mijn wensenlijst en vorig jaar gedaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan