Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAls je dat van tevoren al weet is het anders, maar ter plekke ontdekken dat de dame een stuk ouder is komt harder aan.Niet per definitie. Ik was bijvoorbeeld bij 1 dame al gewaarschuwd door haar topic op dit forum dat ze er ongeveer 10 jaar ouder uitzag dan de 45 jaar die ze aangaf. Ik ben 50, dus een dame van 55 is wat mij betreft zo erg niet. Ik houd wel van iets ouder. Het maakte mij niet veel uit. Maar ik kan me voorstellen dat het anders is als je zelf jong bent, in de 30 of zo.
heb ik inderdaad al meegemaaktTenzij ze er 'in levende lijve' net beter uit zien natuurlijk!
Maar in de meeste gevallen zien ze er niet beter uit. En zelfs dan zal ik er teleurgesteld over zijn, want je kiest een dame op basis van een foto die je aantrekkelijk vind en daar kijk je naar uit en fantaseer je er stiekem over. Als ik dan een totaal andere dame voor me zie staan valt die hele fantasie die ik in me gedachten had in duigen.Tenzij ze er 'in levende lijve' net beter uit zien natuurlijk!
Wat is daar mis mee?Is het weer dinsdag, dat hier weer een topic over gemaakt moet worden?
Ja, bij de date die je, mits het klikt, dan afspreekt.Totdat je het geld hebt overhandigd is de vrijblijvende kennismaking.
Foto's van een ander gebruiken... is gewoon bedrog! En dat hoef je dus niet te pikken!Als ze ouder is vind ik dat niet erg. Natuurlijk zijn er grenzen. Meer dan 10 jaar vind ik er over.
IK zie het zo leeftijd is maar een nummer. Als ik een dame zie van 50 die mij aanspreekt zou ik niet weten waarom ik niet zou gaan. Waar ik mij dan wel aan kan storen waarom liegen ze over zo iets stoms.
wat ik erger vind is als ze oude fotos gebruikt. En vooral als ze fotos van een andere dame gebruikt.
Dat zijn dan zo gezegt geverifieerde ads en profielen.Foto's van een ander gebruiken... is gewoon bedrog! En dat hoef je dus niet te pikken!