Ook al meegemaakt! De 'looks' zeggen natuurlijk ook niet alles...
Vanmiddag nog meegemaakt bij een massage salon in Rdam, eigenlijk niet mn ding, maar kwam er langs, stond voor de deur in de file (feyenoord speelde thuis) en besloot naar binnen te lopen. Er was 1 dame beschibaar niet lelijk maar ook zeker geen beauty. 40 a 50 schat ik. Mooie volle borsten. Had vanaf het eerste moment een leuke klik met haar, gewoon over alledaagse dingen en lastige klanten, dat was haar enige ervaring die dag.
Ging voor een massage, aftrekken hoefde niet eens voor me. Al vrij snel was het omdraaien, mocht overal aanzitten behalve aan haar borsten en poes, voor 50 euro mocht ik haar overal aanraken en wilde ze me pijpen, tongzoenen deed ze niet, ook niet vingeren en beffen aub. Had geen behoefte om gepijpt te worden maar haar hele lichaam kunnen aanraken terwijl ze over je heen glijdt en met haar tepels met je neus speelt, dat was aanlokkelijk. Dus waarom ook niet.
Ik streelde haar lichaam, kuste haar borsten, plotseling ging er een siddering door haar lijf, geen idee waarom precies. Ze begon me te zoenen en toen te tongen. Ik voelde dat ze nat werd, probeerde met een vinger zachtjes naar binnen te gaan, maar nee. Ik daalde af en begon haar te beffen. Ze kwam 2 keer schokkend klaar, mijn vingers stuurde ze in en uit haar grotje. Ze wilde geneukt worden zei ze, ik had het erg naar mn zin, genoot vooral van haar en was weer slap, ze pijpte me stijf (mc), geen idee wat ze precies deed maar het was hemels, toen ze erop wilde kruipen heb ik voor het eerst aan me zelf gedacht, haar billen boven mijn hoofd en haar likken, zij pijpte me klaar, en ging nog lang door. Ik was helemaal op en leeg, ze kwam in mn armen liggen en knufelde en tongzoende er op los. De parkeer app gaf 1uur, 25 aan toen ik het voor de extras betaalde, ruim de tijd genomen dus. Al met al een prijzige date. 100 voor de massage (had al een tientje fooi gegeven voor de start). Toen ik de 50 extra betaalde zag ik de tijd, heb er nog 20 bij gedaan. Voor 170 euro kan je in Belgie een heel goede date hebben met alles erop en eraan vanaf de start. Maar toch, om een of andere reden onstond er chemie en werd ze geil en heet, eerlijk gezegd een topdate. Ik twijfel of ik een recentie schrijf, de volgende wandelaar heeft mogelijk minder geluk, inclusief mezelf. Ik twijfel daarom of ik nog terug ga.
Een heel lang en recent verhaal om o.a. Marco zijn opmerking dat looks niet alles is te ondersteunen, het gaat altijd om wat er gebeurt in het moment.