Dames die vol overtuiging tongzoenen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb dus 3 chicks uit dit draadje bezocht. Goed bevallen (zie berichten). Ze zeggen ieder stadje zijn eigen schatje.. dus…
Ik zou graag nog in gelderland of overijssel een dame vinden die echt vol overgave en langdurig kan tongzoenen. Bijvoorbeeld in Apeldoorn of Duiven of privé….
iemand suggesties?
 
Ik heb dus 3 chicks uit dit draadje bezocht. Goed bevallen (zie berichten). Ze zeggen ieder stadje zijn eigen schatje.. dus…
Ik zou graag nog in gelderland of overijssel een dame vinden die echt vol overgave en langdurig kan tongzoenen. Bijvoorbeeld in Apeldoorn of Duiven of privé….
iemand suggesties?
Ik zie slechts één bericht wn slechts twee chicks. Wie is de derde?
 
Ik heb dus 3 chicks uit dit draadje bezocht. Goed bevallen (zie berichten). Ze zeggen ieder stadje zijn eigen schatje.. dus…
Ik zou graag nog in gelderland of overijssel een dame vinden die echt vol overgave en langdurig kan tongzoenen. Bijvoorbeeld in Apeldoorn of Duiven of privé….
iemand suggesties?
Als Gelderlander kan ik je niet echt verder helpen helaas. Nina in Nijmegen kan wel erg goed tongzoenen, maar is wel redelijk prijzig.
Verder houdt ik mij ook aanbevolen voor goede dames in dat opzicht.
 
Ik zie slechts één bericht wn slechts twee chicks. Wie is de derde?
Ik zie dat ik mij vergist heb. Ik doelde op Natalia uit Den Haag (zie review in dat topic), dacht dat ik haar via een tip uit deze thread had gehaald maar toch niet. Ze tongzoent wel, maar ik was niet voor het uitbundige of langdurige gegaan ivm andere services. Dus nav mijn ervaring eigenlijk (nog?) niet het vermelden in dit topic waard. :)

Blijft de vraag dus overeind:
Ik zou graag nog in gelderland of overijssel een dame vinden die echt vol overgave en langdurig kan tongzoenen. Bijvoorbeeld in Apeldoorn of Duiven of privé….
iemand suggesties?
 
Ik ben wel benieuwd naar ervaringen met dames die echt vol overgave tongzoenen. Natuurlijk zal dit oa afhankelijk zijn van hygiëne. Zelf op zoek in de provincie Brabant maar alle aanbevelingen zijn hier welkom.
Dat zijn er teveel om op te noemen, bij aankomst aan de deur begint het meestal al.
In Brabant ben ik niet bekend maar hier in Zuid Holland
weet ik een hoop dames die heerlijk tongzoenen en lekker ruiken en smaken
Ik zie dat ik mij vergist heb. Ik doelde op Natalia uit Den Haag (zie review in dat topic), dacht dat ik haar via een tip uit deze thread had gehaald maar toch niet. Ze tongzoent wel, maar ik was niet voor het uitbundige of langdurige gegaan ivm andere services. Dus nav mijn ervaring eigenlijk (nog?) niet het vermelden in dit topic waard. :)

Blijft de vraag dus overeind:
Ik zou graag nog in gelderland of overijssel een dame vinden die echt vol overgave en langdurig kan tongzoenen. Bijvoorbeeld in Apeldoorn of Duiven of privé….
iemand suggesties?
Rij wat verder ,dan weet ik er genoeg :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Niet zo overdrijven. Volgens mij allebei al genoemd, maar misschien heb je ze over het hoofd gezien: https://www.kinky.nl/advertenties/9946473-ariana en https://www.kinky.nl/advertenties/4266867-nicole houden wel van lekker zoenen. Ariana is speels, Nicole is teleurgesteld wanneer een klant niet wil zoenen.

Ik vermoed dat Tiffany, gezien haar uitspraken en positieve recensies hier er ook wel van houdt, maar met die laatste heb ik geen ervaring en ze is nu even een weekje niet actief: https://www.girlsreview.nl/threads/tiffany-bella-donna-rotterdam.38161/
 
Terug
Bovenaan Onderaan