Dames die vol overtuiging tongzoenen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb zeer recent erg goede ervaringen met Ariana. https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/9946473-ariana Ze zoent en tongzoent langdurig. Pijpen doet ze ook heerlijk langdurig. Ik vind haar zeer aantrekkelijk. Een echte topper. Ze werkt regelmatig in Den Haag en Leiden en soms ook in Brabant. Zie ook de goede reviews https://www.girlsreview.nl/threads/ariana-den-haag-voorheen-leiden-rotterdam.435/#post-11472
Dit is echt een topper als het gaat om leeftijd, looks & tongzoenen.
 
Meeste dvp's zien tongzoenen als iets intiems wat ze alleen met een vaste vriend doen waarmee ze in relatie zijn. De dames die van tongzoenen houden zullen daar meestal geen extra geld voor vragen omdat zoenen voor hun geen probleem is. Het zijn juist de geldwolven en de dames die niet van tongzoenen houden die er extra geld voor vragen en meestal valt zo'n date met een dame ook tegen. Mijn advies is dan ook betaal niet extra voor tongzoenen nergens voor nodig gebeurt het spontaan is het mooi meegenomen en anders heb je pech.
 
Overtuigend tongzoenen… zo'n dame die, als jij maar even probeert 'los' te komen om een seconde op adem probeert te komen, je 'tegen' houdt en door blijft gaan. Af en toe een beetje wild en waar je soms wederzijds zachtjes met de lippen op elkaars lippen 'bijt'?…
 
Laatst bewerkt:
Privégegevens ga ik niet hier op het forum delen. Als je interesse hebt, kun je haar gewoon zelf een berichtje sturen

Je reageert lekker adrem steeds @Nieuwsgier dat moet ik je nageven, echter wordt niemand daar wijzer van.

Als je in je bericht van #42 gelijk de linkjes van de advertenties gezet had van Nicole in Almere en Natali in Rotterdam was dat wel zo netjes en sportief geweest en had het onnodige vragen gescheeld.

Noem het een stukje service verlenen en collegialiteit naar je mede wandelaars.
 
Uit de berichten van levensgenieter begreep ik niet dat ie een website of link wilde. Als hij daarom had gevraagd, had ik uiteraard daarop antwoord kunnen geven. Ik kan overigens ook geen link geven, want om de een of andere reden lukt het momenteel niet om links te kopiëren en te plakken. Als iemand de links wil zien, kunnen ze die gewoon hier op de website vinden. Natali doet dus aan thuisontvangst in Rotterdam (voldoende recensies hier) hier en Nicole ontvangt in een privéhuis in Almere (ook meer dan genoeg recensies hier)
 
Nicole in Almere (zoent gepassioneerd, verkent jouw tong met haar tong, je moet soms oppassen dat je niet wordt opgegeten)

Natali in Rotterdam (teder, lukte me niet om haar op de wang te kussen omdat ze er steeds een tong tussen stak, tot aan de deur na het douchen aan toe, bijna tot vervelens aan toe)
Welke Natali? Ik zie geen advertentie
 
Ik ben op zoek, naar een mooie slanke dame
die er flink op tongzoent.
Dus niet een los kusje, maar lekker bekken met elkaar
Dit graag in de regio Den Haag, in Geleenstraat, of prive ontvangst
 
Ik ben wel benieuwd naar ervaringen met dames die echt vol overgave tongzoenen. Natuurlijk zal dit oa afhankelijk zijn van hygiëne. Zelf op zoek in de provincie Brabant maar alle aanbevelingen zijn hier welkom.
Moest je in België zijn of voor andere Belgen met interesse.


Deze tongt heel intiem. Meest intieme kussen die ik al gehad heb van dvp.
 
Terug
Bovenaan Onderaan