Recensie Natali, Rotterdam 3,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

enjoy72

Wandelaar
97
09/08/21
10.807
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/4631161-natali
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze vrouw stond al een tijdje op mijn lijstje om te bezoeken. Ik heb iets met petit dames, kleine borsten en dan ook nog natuurlijk rood haar. Het viel in eerste instantie nog niet mee om tot een afspraak te komen. Ze wilde eerst een videogesprek maar daar ben ik niet in mee gegaan. Ik heb wel een foto gedeeld. Ze vraagt vooraf wat voor kleding je wilt dat ze aantrekt. De dame ziet er mooi uit en ze heeft zeker voor haar leeftijd, een heel strak lichaam, mooie billen en borsten met grote tepels. Ze is vriendelijk en gastvrij. Een beetje eigenzinnig maar wel op een leuke manier. Ze spreekt niet heel goed Engels. In bed is ze speels en sturend, ze houdt van variatie en heeft er zelf ook plezier in. Het tongzoenen was niet helemaal voluit. De sex was op zich prima met meerdere posities. Het blijft niet bij 1x klaarkomen. Als het aan haar ligt volgen er meerdere rondes. Ik ben ruim een uur binnen geweest. Voor mij is het wel een dame om nog eens te bezoeken. Alleen vanwege de hoge prijs wellicht niet zo vaak.
 
Laatst bewerkt:
Ben er vorige maand geweest. Geen video of foto nodig. Wel een heel prettig halfuurtje met haar doorgebracht. Ik kon goed merken dat ze heel ervaren en service gericht is. Heel wat beter dan ik bij sommige jongere dames nog wel eens meemaak.
 
Jammer, eigenzinnige dame. Ze kiest de mannen uit waarmee ze wil afspreken. Het eerste contact via app is ook een soort van spel / aftasten voor haar lijkt wel. Misschien een (on) herkenbare foto waar ze genoegen mee neemt.
 
@enjoy72, Is Natali ook een beetje gewillig om haar hele lichaam te laten verkennen (dat is, overal & nergens zoenen/likken, w.o. haar borsten)? En, kan ze een maatje groter ook goed hebben?

Ps. De ad was een tijdje offline, maar per heden weer online!
Ik ben toch wel benieuwd naar redhead Natali...;)
 
Jawel hoor, ze is een gewillige dame die van sex geniet en ook met een eigen willetje. Dat van maatje groter moet je haar zelf maar vragen. Ze is inderdaad weer terug in Nederland.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/4631161-natali#overview
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
De 'ginger' dame Natali wilde ik nog afstrepen op mijn wish-list. Het app-contact was in orde, al ging dat met wat horten & stoten, en ze vroeg mij niet om een video-call (misschien n.a.v. de profielfoto [??], bij genoeg vertrouwen zet ik die soms wel in mijn WA-profiel). Natali ziet er m.i. goed uit, heeft een strak lichaam voor haar leeftijd en hygiëne was ook in orde. Natali ontving me in een sexy rood lingeriesetje, kwam zéér hartelijk over en was één van de weinige DVP's die me o.a. een drankje aanbood. Niet dat laatstgenoemde moet, het viel me gewoonweg op. Google Translate is wel nodig voor enige small talk gezien haar Engels gebrekkig is. Dat drukte de pret verder niet met deze ervaren & servicegerichte dame.

Na een snelle douche lagen we al snel op bed en m.i. vermaakte Natali zichzelf ook goed tijdens de stoeipartij. Ze deed gevarieerd mee, zonder overdreven acteerwerk, en ik kon/mocht flink van haar lichaam genieten, w.o. haar borsten. Natali gaf me een goede BJW en bewerkte af & toe mijn scrotum, even later ook in standje 69. Haar lichaamstaal zei me dat het lik-/vingerwerk in 69 wel werd gewaardeerd. Ze werd toch al snel nat & met wat licht gekreun kronkelde ze op bed, terwijl ik haar g-spot stimuleerde. Tijdens de intimiteiten hebben we prima gezoend, maar het tongen bleef wat matig. De seks was in meerdere posities dik in orde, m.n. erg fijn om in 'flat iron' flink tegen haar kontje te ketsen met een hoogtepunt als gevolg. M.i. kon ze dat standje ook wel waarderen n.a.v. de lichte kreuntjes en haar schokkende lichaam.

Daarna hebben we nog wat gekletst, maar ik was wel in voor ronde 2. Zo gezegd, zo gedaan, het riedeltje begon opnieuw... Nogmaals heb ik heerlijk genoten van haar poesje tijdens het beffen & vingeren. Na twee kortstondige standjes & door enige tijdsdruk heb ik mijn 2e hoogtepunt met wat moeite zelf afgemaakt, terwijl Natali mijn ballen bewerkte. Ik vond de taalbarrière en het niet voluit tongen wat jammer, maar ik heb toch een fijn uurtje beleefd. Ik geef Natali alsnog 4 sterren, omdat ze hartelijk overkomt, lekker mee deed, m.i. geen overdreven acteerwerk vertoonde en ook geen moeite heeft met 'een maatje groter'. Natali belandt niet zozeer in mijn top 10, maar herhalingsgevaar is er alsnog...
 
Laatst bewerkt:
Je recensie komt over als dat je een leuke date hebt gehad. En is grotendeels vergelijkbaar hoe ik het heb ervaren. Mooie 'ginger'. Ze is hartelijk en biedt je een drankje aan. De koffie werd toen deze koud was geworden even door haar opgewarmd in de magnetron 😜 Geen overdreven acteerwerk, ze geniet zelf ook van de date. Ja wel een taalbarrière, ze vraagt zelf om een vertaalapp en het tongzoenen niet volledig. Maatje groter, heb je nu ook een antwoord op ;)
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/4631161-natali#overview
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ook ik had ginger Natali nog op mn bucketlijst staan, dus vorige week maar eens werk van gemaakt.
Ik herken me zeer in de recensie van @SpyingPhallus .
Zeer hartelijke, vrolijke en speelse ontvangst. Na de douche op het bed beland.
De sex was prima. Tongen deed ze wel, maar niet volop. Ik heb me vooral ook vermaakt met haar te beffen (mijn specialiteit lol). Daar reageerde ze erg enthousiast op, ze werd kleddernat met luid gekreun en gekir, en na een tijdje kwam ze tot een extreem intens orgamse. Erg lekker. Bij reverse cowgirl kwam ze nogmaals klaar, en nadat ik klaargekomen was, heb ik haar nogmaals gelikt en ze kwam nogmaals luidkeels en zeiknat klaar. Ook was het leuk dat ze zichzelf vingerde, zie je ook niet altijd.
Kortom, een prima uurtje met Natali.
 
Wauw alweer nieuwe foto's, maar wat ziet er toch prachtig uit 😍 Ik vind vooral dat zwarte setje sexy staan (en die groene al helemaal, maar die foto heeft ze helaas verwijderd.) Ik kan haar nu nog ni eet bezoeken, maar misschien binnenkort een keer
 
Wauw alweer nieuwe foto's, maar wat ziet er toch prachtig uit 😍 Ik vind vooral dat zwarte setje sexy staan (en die groene al helemaal, maar die foto heeft ze helaas verwijderd.) Ik kan haar nu nog ni eet bezoeken, maar misschien binnenkort een keer
M.i. is dat wel een goede move van Natali en is ze daarmee één van de weinige DVP's die tenminste de moeite neemt om foto's wat up-to-date te houden.
 
Ik weet niet zeker of het echt nieuwe zijn, want nu heeft ze die met dat groene setje weer geüpload. Ze lijkt daarop mijns inziens ook wel jonger dan op de andere foto's. (Het gaat over foto 8.)
 
Ook bij Natali geweest.
Zeer hartelijke ontvangst in lingerie en ik was nog niet binnen of ze hing al om me heen. Zeer fijne en aardige dame, en voelt heerlijk aan.
Snel gedoucht en op bed getrokken. Natali is zeer initiatiefrijk en voortvarend. Ze was nog niet aan de pussy slide begonnen of ik verschoot m'n kruit al…
Ik kreeg koffie aangeboden en terwijl ik dit aan het nuttigen was, begon Natali al aan ronde 2. Bizar, om tijdens het koffie drinken Natali aan het werk te zien om er weer leven in te brengen.
Tussen de bedrijven door gaat ze ook met zichzelf aan de gang, heel geil.
Voor een half uur betaald, maar ik ben er volgens mij zeker 3 kwartier geweest. Absoluut geen klokkijkster en een hele lieve en leuke dame.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/4631161-natali#overview
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Onlangs heb ik Natali bezocht en ik heb er gemengde gevoelens bij. Misschien heeft zij er nog wel meer van genoten dan ik. Het whatsappcontact ging aanvankelijk super snel. Ze vroeg al welke kleren ze moest dragen voordat we een afspraak hadden gemaakt en stuurde uit zichzelf foto's mee. Ook om extra foto's vragen was geen enkel probleem. Ik had het gevoel dat ik haar moest afremmen, maar het kledingverzoek is super.

Daarna was het een tijdje stil, dus ik heb in een paar dagen veel berichten gestuurd om mijn interesse te laten blijken. Toen wilde ze dubbelchecken welke kleren ze moest dragen. Helaas had ze mijn voorkeurssetje aan een klant cadeau gegeven (wie van jullie was dat?), maar er was ook een goede tweede. Ik heb van tevoren gewaarschuwd dat het mijn eerste keer in lange tijd was, m'n eerste keer met een prostituee (en m'n eerste keer met een vrouw, maar dat heb ik maar niet gezegd. Ik weet niet goed hoe een Oost-Europese heteroseksueel daarop zou reageren). Ze reageerde er verder niet op.

Bij binnenkomst sta je wel heel erg in het zicht (en je moet kloppem, dat wist ik niet. In het echt vind ik haar knapper dan op de foto's. Het is een prschtoge verschijning. Ze ontving me en begon daarna snel met het knuffelen en de spanning opbouwen. Ik had één verzoekje en ondanks haar gebrekkige Engels had ze dat onthouden. Ze schrok wel van m'n koude handen. Dus die moest ikmet warm water wassen (of douchen, maar die vraag begreep ik niet door haar gebrekkige Engels). Toen ging het spel weer even verder en toen vroeg ze pas om geld. Nou ja, ze eiste het meer. Dat was een beetje een dooddoener. Of vooraf of achteraf, maar niet tijdens het spel..

Vaak nam ze het initiatief. Ik vond haar manier van zoenen wel prettig, het waren veel korte tongzoenen achterelkaar. Misschien niet voluit, maar wel volop. Ik probweede haar op de wangen te kussen, maar als ik dat probeerde stak zij er een tong tussen. Tot het weggaan aan toe. Ik werd er bijna gek van. Ze vond m'n piemel mooi. Ik weet niet of ik dat moet geloven. Als er een lichaamsdeel lelijk is, is het de piemel wel. Aan het einde wees ze er nog een keer heel blij naar. Ik: hij is normaal. Zei: perfect. Ze kan goed pijpen. Bijt soms zachtjes, maar ik had het liever mer condoom gedaan. We gingen langzaam richting het bed. Ze vond het vingeren erg prettig en beffen was ook fijn. Als ik met vingeren stopte, ging ze zelf verder. Met beffen mocht ik niet zomaar stoppen van haar. Ook een paar keer "oh wauw" gehoord. Ze vind het leuk als je met haar borsten en dan met name haar tepels speelt. Die zijn echt groot! Ik wilde er ook aan zuigen dn likken. Dat mocht eerst niet, maar later genoot ze er juist van. Ik kon haar over het hele lichaam kussen. Ik had gehoopt dat ze dat bij mij ook zou doen, maar dat gebeurde niet. Ze wilde volgens mij liever gekust worden en tongen. Uiteindelijk ging zij over op de vaginale seks. Dat was een mix van cowgirl, missionaris en doggy. Bij cowgirl moest ze luid kreunen en schreeuwen, maar dat kwam nogal overdreven over. Of is dat standje heel stimulerend voor vrouwen? Missionaris kon ze wel waarderen en een paar keer "Oh wauw" gehoord. Ik mocht niet zomaar stoppen en heb er nu nog een beetje spierpijn van. Ik voelde daarbinnen alleen niet zoveel. Het was niet vervelend, maar ook niet speciaal. Daarna ging ze me pijpen, aftrekken en met m'n ballen spellen en was teleurgesteld. "Waarom werkt het niet?" Ik heb het toen met m'n handen afgemaakt. Daarna ruimde ze het met een papiertje op en heb ik even gedoucht. Ze lachte tussendoor regelmatig lief. We hadden nog korte smalltalk en ze vond m'n naam erg bijzonder. Ze heeft hem heel vaak herhaald. Geen idee of dat een slecht of goed teken is. Ik mocht een deel van haar kleding hebben als ik wou. We hebben elkaar ook een beetje geplaagd. Ik was m'n onderbroek kwijt dus haar ervan beschuldigd hem te willen houden. Zij zej dat Nederlandse mannen als kinderen zijn, want ze trekken hun schoenen niet uit.

Heel verhaal, maar moest het even kwijt. Pluspunten:
-kledingverzoek
-plagerijtjes over en weer
-geeft goed aan wat ze wil
-sexy dat je geen woorden nodig hebt om zoiets intiems te doen
-tongzoenen (Op een manier die ik prettig vond)
-je mag alles aanraken, kussen en likken of er zachtjes in knijpen
-ze accepteert het ook als jíj soms een beetje stuurt

Minpunten
-voor en na het spel is communicatie moeilijk
-kwartier na binnenkomst pas om geld vragen
-vaginale seks vond ik niet zo bijzonder
-whatsappcontact is zeer wisselvallig
-geen kusjes
- Geen tijd gehad om alles te doen wat ik wilde (er twee of drie andere standjes die me leuk hadden geleken)
-ik heb voor een uur betaald, maar denk dat slechts drie kwartier daarvan echt actief was. De rest was douchen, smalltalk, m'n onderbroek zoekden en de deur uitgaan

Ik weet of ik nog een keer een bezoek aan haar zou brengen of aan andere prostituee. Het was hoe dan ook een interessante ervaring. Ik voel haar tanden en krassen nog (lichtjes), heb er spierpijn van, Ik had het voor het eerst seks met een vrouw en voor het eerst gezoend.
 
Laatst bewerkt:
Edit/update:

Ik weet niet hoe ik het bericht hierboven moet wijzigen. Dus ik doe het zo. Ik kreeg een appje van Natali. Voor de duidelijkheid: ik heb nooit gedacht dat je mijn onderbroek wilde stelen. Dat was een plagerijtje. En sorry voor de haren in je mond. Het was mijn eerste keer in meer dan tien jaar en wist niet dat ik het daaronder moest scheren. (Toen had ik daar nog geen haar.)
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Rood
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4631161-natali#overview
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben al wat vaker bij haar geweest. Het eerste bezoek dateert inmiddels alweer van vele jaren geleden op een andere locatie in Rotterdam.
Ik vind het een vrolijk, lief vrouwtje. Ze is ondeugend, speels en geeft het gevoel dat ze het zelf leuk vindt om af te spreken. Soms kletsen we naderhand nog wat in gebrekkig Engels en laat ze ook wat foto's zien uit haar privéleven.

Deze keer had ik totaal geen zin om te neuken, was wat uitgeput van een lange dag en heb mij heerlijk laten leegzuigen terwijl ik met haar kutje speelde.
Lekker wat liggen relaxen en het allemaal heerlijk ondergaan totdat uiteindelijk haar mondje en gezicht, na haar gedane arbeid, het witte vocht rijkelijk in ontvangst hebben genomen.
Een heerlijke facial waarbij ook de nodige proteïnes in haar mond zijn beland.

Heb ook wel eens in het verleden meer energievolle dates van mijn kant met haar gedaan, waarbij ik haar kutje van binnen heb geplamuurd 😉.

Al met al een zeer relaxte, geile date en met een glimlach op 't gezicht weer naar huis.
 
Terug
Bovenaan Onderaan