Recensie Irisha, Rotterdam 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Geiler2012

Newbie
14
15/05/23
18
4
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/8647160-irisha
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Vandaag een bezoek gebracht aan Irisha uit Rotterdam noord, dame is hetzelfde uit de foto's en dat is alles wat positief is. Ze bied pzc en anaal en ondanks meerdere malen via de app en ter plekke te hebben gevraagd of ze anaal deed, dat bevestigde ze maar na betaling begon de ellende, anaal kon niet op zijn hondjes (hadden we afgesproken) maar dat was ze in eens vergeten.
Pzc kon tegen 50 extra, heb niet voor gekozen en maar goed ook, pijpen was erg slechts, je kon haar tanden duidelijk voelen en dat deed ze 20 seconden!

Anaal hebben we niet gedaan omdat ze wel geld voor vraag maar niet doet, bij mij wilde ze op missionaris positie en dan doen als of het anaal was!

Dus heren ik zou maar oppassen voor deze oplichter want dat is het, heb spijt van de 150 die ik heb betaald. Ik had al een voorgevoel en die had ik moeten volgen, maar jullie zijn gewaarschuwd.

Overigens de hygiëne laat veel te wensen, dame stonk uit haar kutje. Ben vrij snel weggegaan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan