Dames GK, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nee Masha is inmiddels geheel zelfstandig.
Ze zei mij: zeg maar dat ik een nieuw (duurder) tarief ga hanteren. Daarmee komt ze dan gelijk met de GK standaard (want ze was juist goedkoper). Dus niks bijzonders of overdreven geloof ik.
Begrijpelijk van haar, maar tegelijkertijd ook jammer. Mijn salaris stijgt helaas niet mee met alles wat duurder wordt.
 
Voor mij was het omdat ik dacht dat "jullie" het huis aan het beschermen waren. Maar ik kwam er al snel achter dat je hier geen adres mag plaatsen, wat ook best logisch is.

Maar ik ben van nature het type dat als mensen geheimzinnig gaan doen ik (op een irritante manier soms) er alles aan doe om erachter te komen wat het is.

Nogmaals: ik vind het idioot als mensen hier een illegaal bordeel gaan zitten verdedigen alsof ze hun vrouw verdedigen, maar dit ging dus schijnbaar puur om de reglementen van dit forum.
 
Dus ondanks al ons (mijn? ?) gespeculeer zitten volgens mij maar 2 van de geopperde 8 dames momenteel op GK.

Wat ergens jammer is want als bv Sasha bij GK zat was dat wel een soort keurmerk.

Nu is het wachten op tips of ze idd de supermooie dame van de foto's is.
 
Ik zou denken dat Sandra, Milana, en Bella op GK zitten. Maar misschien is het wisseling van de wacht. Bella is wat jonger en minder ervaren dan de andere twee. Toch alledrie geven uitstekende service. Sandra en Milana beetje straatkatten en Bella de fluffy kitten.
 
Wacht even:

Bella, Sandra, Jessica en volgens jullie Lola en Milena (die @sakendayo net noemt) zijn allemaal GK? Dan hebben ze een kamer-tekort vanaf nu lijkt me.

Ik ken 3 kamers in dat gebouw, misschien heb ik er eentje nog niet eerder gezien, maar het wordt dus flink druk daar.
Zou het voorkomen dat ze allemaal tegelijk een kamer nodig hebben?
Gezien die prijzen kunnen ze het toch niet megadruk hebben?
 
Op verdieping 2 zijn 2 kamers. Een grote en daarachter bij de douche een kleinere tweede kamer. Zou in principe 4 tegelijk aan het werk kunnen.
 
Zou het voorkomen dat ze allemaal tegelijk een kamer nodig hebben?
Gezien die prijzen kunnen ze het toch niet megadruk hebben?
Mijn indruk was tot voor kort dat ze het toch wel behoorlijk druk hebben.....maar als je het goed plant zit er tussen ieder uur afspraakje wellicht ook wel een uurtje dus kunnen 2 dames 1 kamer voortdurend bezet hebben....
 
Op verdieping 2 zijn 2 kamers. Een grote en daarachter bij de douche een kleinere tweede kamer. Zou in principe 4 tegelijk aan het werk kunnen.
Oh ja, nou je het zegt....maar volgens mij moet je langs de douche door die grotere als je vanuit die kleinere weer weg wilt gaan.....

Je wilt toch niet als je in die grotere bezig bent, dat een andere dvp en haar klant langs je bed moeten lopen om weer naar buiten te komen.... :)
 
Oh ja, nou je het zegt....maar volgens mij moet je langs de douche door die grotere als je vanuit die kleinere weer weg wilt gaan.....

Je wilt toch niet als je in die grotere bezig bent, dat een andere dvp en haar klant langs je bed moeten lopen om weer naar buiten te komen.... :)
Ik dacht dat er nog een zijdeur was naar de gang. Persoonlijk zou ik niet zo lekker slapen in een bed waar je al de hele dag op hebt liggen bonken.
 
Wat ik zo irritant vind aan GK, naast het parkeren, zijn die mini badkamertjes met slechte waterafvoer en dat je bij het minste geringste op je bek valt zodra de houten vloer glad is. Hebben jullie dat ook meegemaakt?
 
Niet meegemaakt, maar het zijn idd kleine badkamertjes. Trouwens: Ik ben menig huis in de Grachtengordel ingewandeld en het zijn vaak huizen met onhandige kamers en badkamers.
Het zijn wel grachtenpanden, maar de bouw is daardoor heel erg gedateerd. Op zich wel mooie gebouwen, maar uit een tijd dat luxe toch anders was.
 
Maar Sasha (en ik denk dan ook Melissa) zitten dus niet op GK.

En Masha en Lola ook niet meer.

En Tessa ook niet leerde navraag me.

En zelfs Bella niet weet ik met zekerheid te melden. Dus wellicht alleen Sandra en Milena nog?? Of bestaat GK gewoon niet meer? Althans, het pand natuurlijk wel, maar heeft het die functie niet meer?

En zijn alle voormalig GK dames uitgevlogen (al dan niet met ruzie) of is de plek waarvan ik iig weet dat er nu 3 dames met dit soort profielen zitten gewoon een 2e locatie die door de GK boekers gebruikt wordt?

Of misschien zelfs wel de enige huidige locatie omdat het wel erg centraal gelegen GK gaandeweg teveel in het oog sprong?
 
Laatst bewerkt:
Natuurlijk niet slopen, maar van de dames die er evt konden zitten, zit ook niemand er.

Dat is toch wel boeiend, ze zitten nu van Slotervaart via Amstel tot de Bijlmer verspreid. Zo mag het toch gezegd worden?
Dus of de boekers hebben er voor gekozen om de dames over de stad te verspreiden, of iedereen is weg bij de boekers en voor zichzelf begonnen. Op Masha na, denk ik toch het eerste.

Ergens toch wel jammer dat. Ik vond GK wel een fijn verzamelpunt. Nu voelt het niet meer als een bij elkaar horende club dames zeg maar
 
Zeker, maar is het nog GK als het niet op GK is, zeg maar.

Ik vond het idee van een centraal gelegen plek waar 4-6 dames zetelden ook wel wat hebben.

Een zo'n dame ergens in een afgelegen buitenwijk komt op mij opeens wat matiger over.
 
Van de zomer ging ik voor de oude kerk in de zon zitten en de GK meisjes appen totdat eentje beschikbaar was. Ook wist ik dan al dat ik snel op de bestemming kon zijn. Nu zal ik toch wat beter mijn reis moeten plannen.
 
Ik denk dat de meiden die niet meer op GK zitten ook een andere boeker hebben. Het was een lastige constructie daar. Ik werd dit voorjaar uitgelachen toen ik opperde dat het een soort Oostblok constructie was. Bleek toch te kloppen. De leukste en slimste vrouwen zie je er niet meer terug. En doen elders betere zaken.
 
Ik denk dat de meiden die niet meer op GK zitten ook een andere boeker hebben. Het was een lastige constructie daar. Ik werd dit voorjaar uitgelachen toen ik opperde dat het een soort Oostblok constructie was. Bleek toch te kloppen. De leukste en slimste vrouwen zie je er niet meer terug. En doen elders betere zaken.
Er zit volgens mij niemand meer.
Dat kan meerdere dingen betekenen.....Om eerlijk te zijn zou het me wel verbazen als alle voormalig GK dames voor zich zelf begonnen zijn.
Maar ze zijn verspreid over de stad, van hotels tot appartementen.
En bij navraag ter plekke of via de app gaat niemand er echt op in.....dus de familie is over en uit.

Resteert de vraag of er dan nog nieuwe aanwas komt als de spil weg valt.....
 
Het zou best een winst kunnen zijn als er geen boeker meer tussen zit. Die doen dat werk vast niet gratis.
Ik ben laatst bij een dame geweest (niet op het adres in dit onderwerp) en pas toen werd me duidelijk dat ik aan de telefoon door een ander te woord werd gestaan.
Ze was in elk geval minder duur dan de hier beschreven dames.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan