Dames langs de Duitse autobahn

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

dvs74

Newbie
10
10/09/21
2
Omdat ik regelmatig van hier naar Zwitserland rijd via de A3, was ik benieuwd of er hier tips zijn voor FKK of dames die prive ontvangen langs de Autobahn, zonder daarvoor ver om te moeten rijden. Ik ken ladies.de, maar dat is lastig zoeken. Dus zijn er hier mensen met goede tips?
 
Interessant. Ook langs andere snelwegen? Ik rijd voornamelijk op de A3. Zijn deze campers/caravans enigzins herkenbaar/hoe weet je dat er dames zijn?
Ik praat wel al over jaren geleden hoor maar in de avonduren op een autohof herken je ze meestal wel aan de rode lampjes in de caravan of camper maar je maakt wel de meeste kans denk ik in de avonduren en denk ook wel dat ze op andere autobahnen staan.
 
Ik rij al jaren vanuit mijn woonplaats in het noorden van NRW naar Noord-Italië, Zwitserland en Oostenrijk (Ook in de avonduren) en heb werkelijk nog nooit een caravan met rode lampjes of iets dergelijks gezien. Wel wordt er soms naast de autobahn geadverteerd door Laufhäuser of door Erotikmarkten. Dat zijn natuurlijk seksshops, maar als je daar vraagt naar dvp's word je echt wel doorverwezen naar lokale adressen. Je kan ook op Kaufmich kijken of erotik.markt.de en vooraf afspreken. Je moet af en toe wel een handleiding met Duitse afkortingen erbij pakken om te kijken wat wel en niet wordt aangeboden.
 
Ik rij al jaren vanuit mijn woonplaats in het noorden van NRW naar Noord-Italië, Zwitserland en Oostenrijk (Ook in de avonduren) en heb werkelijk nog nooit een caravan met rode lampjes of iets dergelijks gezien. Wel wordt er soms naast de autobahn geadverteerd door Laufhäuser of door Erotikmarkten. Dat zijn natuurlijk seksshops, maar als je daar vraagt naar dvp's word je echt wel doorverwezen naar lokale adressen. Je kan ook op Kaufmich kijken of erotik.markt.de en vooraf afspreken. Je moet af en toe wel een handleiding met Duitse afkortingen erbij pakken om te kijken wat wel en niet wordt aangeboden.
Ik praat ook over jaren geleden toen stonden er geloof 2 caravans aan de 61 bij het autohof en dat was geloof ik afslag koblenz metternich maar of die er nu nog staan weet ik niet want de laatste keer dat ik er kwam was 2009.
 
Ik praat ook over jaren geleden toen stonden er geloof 2 caravans aan de 61 bij het autohof en dat was geloof ik afslag koblenz metternich maar of die er nu nog staan weet ik niet want de laatste keer dat ik er kwam was 2009.
Dat is natuurlijk alweer aardig wat jaartjes geleden, maar ik rij vaker iets meer oostelijk dan de omgeving Koblenz, dus ik kan niet vertellen of die caravans er nog staan. Ik denk dat je erg veel geluk moet hebben om dvp's te treffen op een Parkeerplek langs de snelweg. Sowieso is het verboden en er is nu veel legaal mogelijk in Duitsland, dat het waarschijnlijk niet meer loont.

De Duitse A3 eindigt ook niet Zwitserland, maar helemaal aan de oostkant van Zuid-Duitsland in Passau, bij de grens met Oostenrijk. Hij begint wel bij grens bij Arnhem.
 
Dat is natuurlijk alweer aardig wat jaartjes geleden, maar ik rij vaker iets meer oostelijk dan de omgeving Koblenz, dus ik kan niet vertellen of die caravans er nog staan. Ik denk dat je erg veel geluk moet hebben om dvp's te treffen op een Parkeerplek langs de snelweg. Sowieso is het verboden en er is nu veel legaal mogelijk in Duitsland, dat het waarschijnlijk niet meer loont.

De Duitse A3 eindigt ook niet Zwitserland, maar helemaal aan de oostkant van Zuid-Duitsland in Passau, bij de grens met Oostenrijk. Hij begint wel bij grens bij Arnhem.
Oorspronkelijk ben ik zelf ook van nederland en woon in belgie maar dat was 1 autohof dat ik wist dat die meisjes daar zaten en geloof verder richting zuiden ook maar ben niet zeker
 
De autobahn tussen Hannover en hamburg a7 regelmatig op de parkplatz in de bossen kan je regelmatig manon tegen komen vooral in de lente en zomer zei doet daar in de bossen op een handoek bare neuk partijen wel overdag tussen 12u en 18u vooral in de lente en zomer periode
 
De afstand vanuit waar ik woon naar Hannover is ongeveer 500km is ook tezien vanwaar jij komt natuurlijk he ik doe vaak steden als Hannover Hamburg en Bremen en plaatselijk regio stadjes in de buurt voor vrouwen ook prive ontvangst in duitsland en ook veel buitenseks op snelwegparkings vooral duitsland Hannover hamburg Bremen driehoek als je het van België bekijkt als je in Nederland woont vooral oost provincies zoals Drenthe en overrijsel en ook Gelderland dan is het een pak dichter voor onze vrienden uit oost Nederland groetjes uit Belgie
 
De afstand vanuit waar ik woon naar Hannover is ongeveer 500km is ook tezien vanwaar jij komt natuurlijk he ik doe vaak steden als Hannover Hamburg en Bremen en plaatselijk regio stadjes in de buurt voor vrouwen ook prive ontvangst in duitsland en ook veel buitenseks op snelwegparkings vooral duitsland Hannover hamburg Bremen driehoek als je het van België bekijkt als je in Nederland woont vooral oost provincies zoals Drenthe en overrijsel en ook Gelderland dan is het een pak dichter voor onze vrienden uit oost Nederland groetjes uit Belgie
Welke parkeerplaats is dat dan als ik vragen mag?
 
Maar dit is toch verboden in Duitsland.
In Duitsland zijn er vergunningen een vervoerswagen beschikbaar. Dit is niet verboden. Wel moet elke dame in het bezit zijn van een pas, in sommige delen van Duitsland is prostitutie wel verboden, op de "werkpas" staan ook veel delen van Duitsland waar een dame dan mag werken.

Ik heb een andere vergunning maar tijdens de aanvraag zie je allerlei opties staan waar je een vergunning voor aanvraagt, hierdoor weet ik dat ook rijdende bordelen bestaan.
Dames , maar ook heren die bij mij werken hebben naast dat ik als zaak een vergunning heb, ook nog los daarvan een werkpas. Iedere dame zonder werkpas werkt illegaal. Het is een heel ander systeem dan in NL.

Los daarvan hebben sexwerkers meer vrijheid dan in NL als ze een werkpas hebben & sexwerkers hebben in Duitsland zelfs belasting technisch veel meer voordelen. Dat is een heel extreem verschil, vergeleken met bijvoorbeeld opting inn.

Belasting betalende Sexwerkers zijn bijvoorbeeld in Duitsland niet in de steek gelaten in de Corona tijd.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan