Dames met een te strakke vagina.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Té strak? Nee, dat heb ik nog niet meegemaakt. Dat zou betekenen dat je niet kunt penetreren en dat lijkt me in deze business niet handig. Wel een paar meisjes meegemaakt die waanzinnig strak zijn, sodeju! Ik denk bijv aan Daysy van DS, Den Haag. Daar moest ik altijd opletten dat ik bij de eerste stoot niet al klaarkwam. Bij het binnendringen héél voorzichtig en langzaam en dan van puur hemels genot je ogen sluiten, omdat het gewoon té lekker was. En dan de eerste paar stoten heel langzaam en tergend traag omdat ik anders al spoot, totdat ik een beetje 'gewend' was. Maar alsnog kwam ik dan altijd redelijk vlug. Maar ik klaag niet! Liever dat, dan het tegenovergestelde, waarbij je bijna niets voelt. Dat heb ik bij een paar vrouwen ook al meegemaakt.
 
Hebben jullie ook te maken gehad met dames die een strakke vagina hebben? Met strak bedoel ik echt strak alsof haar vagina je penis vastpakt vanbinnen en niet meer loslaat.
Ja er was een meisje (21) omgeving Hengelo Oldenzaal die 2 jaar geleden sex aanbood in hotel en Cardate (waarbeek) hotel was in centrum van Oldenzaal. Die was strak dat ik mijn vriend erin moest proppen. Wel onmeunig lekker 😋 maar de dame is vertrokken ☹️
 
ik weet niet hoor.. maar er kan een kind doorheen. Te strak lijkt me dus eerder kwestie van dame die NIET opgewonden is of last heeft van vaginisme.


Oorzaken vaginisme

Er zijn verschillende oorzaken van vaginisme die voor iedereen verschillend zijn. Zo kan het zijn dat je erg angstig bent omdat je een pijnlijke (eerste) seksuele ervaring hebt gehad. Ook kunnen relatieproblemen of een seksueel trauma oorzaken zijn van je vaginisme. Er is niet altijd een duidelijk aanwijsbare oorzaak te vinden.
 
Als ze te strak blijft, dan betekent het dat ze niet opgewonden van je raakt, want anders wordt het vanzelf wat ruimer. 😅
Niet waar
Sommige dames zijn echt nauw.Zelfs al worden ze kleddernat. Ik ben nu wel over average breed (van horen zeggen) Dus soms spant het wel heerlijk.
Heeft overigens niks te maken met het krijgen van kinderen of niet.
 
@Whosyourdaddy
Wel waar. 😉

Ja de ene is nauwer dan de ander, maar het ging hier over TE strak. Geen enkele vagina is zo strak dat er geen gemiddelde penis in kan. Lukt dat niet dan is er te weinig opwinding, te weinig vocht, worden de spieren teveel aangespannen of in heel zeldzame gevallen is er iets medisch aan de hand.

Merk je zelf toch ook wel als je met een dame bent, dat je eerst vrij voorzichtig één vinger maar naar binnen krijgt, maar als ze echt opgewonden raakt je hele arm er in kan? Ok, dat was weer overdreven uiteraard, maar wel dat je makkelijk twee of drie vingers er in krijgt.

Dus nauw? Ja, de ene meer dan de ander. Te nauw? Nooit.
 
@Whosyourdaddy
Wel waar. 😉

Ja de ene is nauwer dan de ander, maar het ging hier over TE strak. Geen enkele vagina is zo strak dat er geen gemiddelde penis in kan. Lukt dat niet dan is er te weinig opwinding, te weinig vocht, worden de spieren teveel aangespannen of in heel zeldzame gevallen is er iets medisch aan de hand.

Merk je zelf toch ook wel als je met een dame bent, dat je eerst vrij voorzichtig één vinger maar naar binnen krijgt, maar als ze echt opgewonden raakt je hele arm er in kan? Ok, dat was weer overdreven uiteraard, maar wel dat je makkelijk twee of drie vingers er in krijgt.

Dus nauw? Ja, de ene meer dan de ander. Te nauw? Nooit.

Klopt.
Een paar dingen zijn belangrijk.
1.voorspel
2.seksueel open staan tov mekaar
3.geen medisch probleem

Maar los van dit zijn er echt wel meiden die maar 2 vingers aankunnen en anderen waar een hele vuist in kan.
 
Tijdje scharrel met vaginisme. Daar ging zelfs pinkje met moeite in. Bleef dus bij voorspel/bj's.

Laatste serieuze ex was altijd strak. Zelfs kleddernat voelde ik elke milimeter. Leek net of haar poesje zich vast klamde. Beste seks ooit, maar dat was niet alleen vanwege haar strakheid.

Ook het andere uiterste mee gemaakt. Werd zo nat dat ik serieus omlaag moest kijken om zeker te zijn dat ik er nog in zat. Met haar deed ik aparte posities waarbij ik door de hoek van penetratie nog iets voelde, want bij de standaard posities voelde ik de penetratie niet. Nou moet ik wel bij zeggen dat ik met condoom altijd wat minder voel en met haar altijd met condoom heb gedaan. Geen idee of zonder ook het visueel bevestigd moet worden.
 
De vagina is een spier, deze kan je idd als dame trainen en zo sterker maken en dus strakker laten aanvoelen tijdens de seks.

Ook kan je als man tussen het seksen door de damen even vingeren. De spieren zullen zich dan weer iets nauwer rond je smallere vingers spannen. Als je dan weer met je piemel penetreerd zal de vagina dus weer wat nauwer aanvoelen.

Een natte vagina wil niks zeggen. Het verschild echt per dame hoe nat ze kan worden. Meeste dames worden natter als ze geil zijn terweil sommige altijd een droge vagina zullen houden. Maar het is ook bewezen dat meeste dames nat worden tijdens een verkrachting. Hier kun je dus echt niks uit ophalen.

Maar een te smalle vagina is niet goed. Dit betekend helaas toch vaak dat de dame niet opgewonden is. Het is ook echt een fabeltje dat de eerste keer seks nou een maal pijn hoort te doen. Dit is alles behalve waar! Hier geld toch vaak dat de dame gewoon niet opgewonden is en zich zelf verkrampt en vernouwd. Helaas is dit bij veel vrouwen zelf niet bekent vanwegen gebrek aan goede voorlichting.
 
Tijdje scharrel met vaginisme. Daar ging zelfs pinkje met moeite in. Bleef dus bij voorspel/bj's.

Laatste serieuze ex was altijd strak. Zelfs kleddernat voelde ik elke milimeter. Leek net of haar poesje zich vast klamde. Beste seks ooit, maar dat was niet alleen vanwege haar strakheid.

Ook het andere uiterste mee gemaakt. Werd zo nat dat ik serieus omlaag moest kijken om zeker te zijn dat ik er nog in zat. Met haar deed ik aparte posities waarbij ik door de hoek van penetratie nog iets voelde, want bij de standaard posities voelde ik de penetratie niet.

Klopt,bvb in missionaris met een dame die niet zo strak is....voel je echt weinig..
Op zich al een standje dat me geen reet boeit ,alleen met beentjes in nek wel.
 
De vagina is een spier, deze kan je idd als dame trainen en zo sterker maken en dus strakker laten aanvoelen tijdens de seks.

Ook kan je als man tussen het seksen door de damen even vingeren. De spieren zullen zich dan weer iets nauwer rond je smallere vingers spannen. Als je dan weer met je piemel penetreerd zal de vagina dus weer wat nauwer aanvoelen.

Een natte vagina wil niks zeggen. Het verschild echt per dame hoe nat ze kan worden. Meeste dames worden natter als ze geil zijn terweil sommige altijd een droge vagina zullen houden. Maar het is ook bewezen dat meeste dames nat worden tijdens een verkrachting. Hier kun je dus echt niks uit ophalen.

Maar een te smalle vagina is niet goed. Dit betekend helaas toch vaak dat de dame niet opgewonden is. Het is ook echt een fabeltje dat de eerste keer seks nou een maal pijn hoort te doen. Dit is alles behalve waar! Hier geld toch vaak dat de dame gewoon niet opgewonden is en zich zelf verkrampt en vernouwd. Helaas is dit bij veel vrouwen zelf niet bekent vanwegen gebrek aan goede voorlichting.
Ja
Te nauw is nooit goed. Maar er zijn heus wel verschillen tussen dames. De ene kan piemels aan van 20cm en meer en de andere liever niet.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan