Dames rond station Amstel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 2948

Wandelaar
34
13/09/21
13
1
Hi Allen,
Ik heb een flinke bezoeklijst dames in Amsterdam, maar de meeste zitten in west of in het centrum. Kent iemand specifiek dames die op loopafstand van station Amstel werken? Ik hoef geen specifieke adressen natuurlijk.

Het zou me een flink stuk rondvragen bij dames schelen
 
Jaren geleden zat er een privehuis met Thaise vrouwen daar in de buurt. Voor echt internet advertenties adverteerden ze in de Telegraaf.
Kwam er af en toe 1 x per maand. Beetje bizar want eigenaar werd vermoord in Engeland in een uitgelopen caferuzie. Zijn wel doorgegaan. Eigenaar heette Ron met een baard had ie. Aardige man. 6 jaar geleden was ik er voor het laatst. Zal eens kijken of ze nog bestaan.
 
Hmm park 118 is een goede suggestie. Altijd wel jammer dat ik niet goed kan zien hoe de dames eruit zien.. Het gezicht is voor mij erg belangrijk
Bedankt voor de suggesties

Kent iemand misschien ook priveontvangst dames rond amstel?
 
Bij een privéhuis is het niet moeilijk om de afstand te bepalen. Voor de thuisontvangst hou ik me ook aanbevolen, nu filter ik de dames aldaar er bij de eerste selectie al uit omdat het inderdaad bewerkelijk is ze stuk voor stuk te gaan bellen waar ze ongeveer zitten. Buiten de grootste steden is dat wat overzichtelijker, al kan er daar ook best wat tijd gaan zitten in het overbruggen van de laatste meters. Dat laatste vooral als je gebruikmaakt van het OV.
 
in sommige landen hebben vergelijkbare sites als kinky of redlights een kaartje met adres bij benadering waar de dames ontvangen, was erg handig, zeker in de wat grotere steden kon je zo eenvoudig zien of het wel of geen optie was qua reistijd.
Overigens zou ik eerst naar park118 gaan, genoeg keuze meestal, en zit er niets tussen kun je gewoon verder wandelen. Ook de Ruysdaelkade is dichtbij.
 
in sommige landen hebben vergelijkbare sites als kinky of redlights een kaartje met adres bij benadering waar de dames ontvangen, was erg handig, zeker in de wat grotere steden kon je zo eenvoudig zien of het wel of geen optie was qua reistijd.
Overigens zou ik eerst naar park118 gaan, genoeg keuze meestal, en zit er niets tussen kun je gewoon verder wandelen. Ook de Ruysdaelkade is dichtbij.
Dat kaartje zou zeker handig zijn. Het vervelende is dat je Kinky suggesties aan de hand doet , ze pakken het vervolgens niet op en naderhand alleen vragen hoe je de "klantenservice" vond. Hetzelfde waar het gaat om lichaamsversieringen en roken. (zoals Redlights dat heeft opgetuigd)
Overigens heb ik eens de gok genomen om een dame in Rotterdam te bezoeken en dat pakte gelukkig goed uit. Er zijn daar wijken die wat meer tijd kosten om met het OV te bereiken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan