Dames van wie je geen gezicht ziet in de advertentie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een gezicht is belangrijk je moet toch kunnen zien met wie je te maken hebt. Dames zonder gezichtsfoto bezoek ik nooit dat is ook de reden dat ik privehuizen bijna nooit bezoek je ziet bij de meeste dames geen gezichtsfoto dus houd het voor mij ook op.
Je kunt bij een privéhuis toch de dames in het echt aan je laten voorstellen?
 
Slavisch ik weet wie je bent best zielig om een andere nieuwe account te maken om mij persoonlijk aan te vallen Slavisch aka Mkboxer.
Dat zag je niet aankomen he slimmerd 😂

We leven niet meer in primitieve tijden, Rimon.. dus ik denk dat moderators gemakkelijk kunnen controleren hier of ik geen dubbel account heb en geen 'Mkboxer'? ben.. 🙄

Hoe dan ook, doe rustig aan! Want we gaan niet trouwen, Rimon! 😂😂😂
 
Ja weet ik maar ik heb toch liever dat ik op de site eerst een gezichtsfoto kan zien.
Ach, wanneer er wel gezichtsfoto's op staan, zijn ze alsnog zo bewerkt dat ze geen gelijkenis vertonen met hoe het echt is. En 'geen gelijkenis' meen ik letterlijk. Bij DS in Den Haag hadden ze een Ilona werken. Daar stond een heel mooi, super schattig snoetje op. Op de site zag haar gezicht er echter heel anders uit. Super zonde, want die photoshop had ze echt niet nodig. Ik wil maar zeggen: zo'n foto zegt niet altijd wat.
 
We leven niet meer in primitieve tijden, Rimon.. dus ik denk dat moderators gemakkelijk kunnen controleren hier of ik geen dubbel account heb en geen 'Mkboxer'? ben.. 🙄

Hoe dan ook, doe rustig aan! Want we gaan niet trouwen, Rimon! 😂😂😂
Nog maar 15 dagen lid en gelijk hier ruzie zoeken, ik heb echt met je te doen zoek hulp.
 
ik verbaas me juist over enkele navragen, bij het "wie heeft ervaring met" rubriek zie ik profielen voorbij komen waar enkel iemand's kont of tetten staan. Ik vraag me dan af hoe dat voldoende kan zijn om nieuwsgierigheid op te wekken?

Ik bezoek over het algemeen geen dvp's die niet herkenbaar op hun advertentie staan, het gezicht is voor mij eigenlijk het belangrijkst. Zoals iemand eerder schreef kun je met de zijaanzicht al een goed idee krijgen hoe iemand er uit ziet. Ik begrijp ook wel dat dvp's er voor kiezen om niet herkenbaar in beeld te komen, dat is namelijk wel zo verstandig - alleen is het daardoor zeer onwaarschijnlijk dat ik daarmee contact op neem.

Jaaa in "ervaring met" staan echt massa's links naar advertenties van dames met vaak totaal kansloze (niks zeggende) foto's, zonder ook maar idee van de gezicht of lichaamstype, vaak vergezelt met hoge prijzen en weinig woorden...en comments als 'ziet er echt lekker uit' of 'klinkt goed' waarbij ik meestal denk...hoeveel advertenties heb je geopend gast, als het al niet al te obvious door de adverteerder/ster zelf gepost is.

De laatste paar dames die ik in de thuisontvangst heb bezocht hadden allemaal meerdere duidelijke gezichtfoto's en sowieso veel foto's; 100% waarheidsgetrouwd beeld...als ik dan toch de hoofdprijs betaal en kan kiezen tussen massa's dames met gezicht en lichaam foto en uiteraard veel meer dames zonder 1 vd 2 of zelfs zonder enig 'beeld' (laat staan reviews)...ja dan weet ik het wel :)


Iemand anders noemde al privehuizen etc met eigenlijk nooit gezichtsfoto's. Nu heb je soms dat bijv. alleen rondom de ogen deels vervaagd is ofzo maar je nog wel iets van een beeld heb van de gezichtlijnen / algemene vorm of iig wel iets van een educated guess kan maken; zij is knap/average. Maar de meeste hebben foto's (van clubs enzo) die helemaal niks van het gezicht laten zien en ook maar matigjes het lichaam (serieus dingen als 1 foto, of 1 setjes, come on...).

Begrijp die eigenaren en dames van dat soort zaken niet echt; zit je daar de hele dag met x 'man' vele wachturen te maken...schiet (en plaats) ff een paar foto'tjes dan, als je wat geils aan heb of zo'n 'je haar zit perfect dag' hebt...neeee meeste dames gebruiken 10 jaar dezelfde foto's...en dan te bedenken dat veel vrouwen in het echte leven continue bezig zijn met hun looks; zichzelf te bekijken en te fotograferen/opnemen etc..."ik zie er zo mooi/lekker uit"...en zich maar afvragen hoe het nou kan dat er niet meer klanten komen ;)

*ken een Braziliaanse in Amsterdam...post denk ik elke 2-4 weken ofzo een paar nieuwe foto's; 2-3 pics met 2-3 kledingsetjes ofzo soms meer soms minder...1x raden hoe druk ze het heeft...hint: ik probeer niet te suggereren dat ze zo vaak foto's maakt omdat ze ook veel wachturen heeft.
 
Ach, wanneer er wel gezichtsfoto's op staan, zijn ze alsnog zo bewerkt dat ze geen gelijkenis vertonen met hoe het echt is. En 'geen gelijkenis' meen ik letterlijk. Bij DS in Den Haag hadden ze een Ilona werken. Daar stond een heel mooi, super schattig snoetje op. Op de site zag haar gezicht er echter heel anders uit. Super zonde, want die photoshop had ze echt niet nodig. Ik wil maar zeggen: zo'n foto zegt niet altijd wat.
Dat is zo.
Foto's komen te vaak niet overeen met de werkelijkheid voor mij.

Begin dit jaar het 2x afgebold toen de deerne de deur opende. Aangezien ik me enkel met openbaar vervoer verplaats een enorme verspilling van tijd.
Dus nu meestal enkel nog raamprostitutie voor mij
 
Dat is zo.
Foto's komen te vaak niet overeen met de werkelijkheid voor mij.

Begin dit jaar het 2x afgebold toen de deerne de deur opende. Aangezien ik me enkel met openbaar vervoer verplaats een enorme verspilling van tijd.
Dus nu meestal enkel nog raamprostitutie voor mij

Ja dat is idd wel kut...zelf gelukkig met de auto en meestal met een plan b optie id buurt; voor dat soort gevallen, maakt het ook makkelijker gewoon weg te lopen ;)
 
Ja dat is idd wel kut...zelf gelukkig met de auto en meestal met een plan b optie id buurt; voor dat soort gevallen, maakt het ook makkelijker gewoon weg te lopen ;)

Maar wel een bijdrage voor de sekswerker die je laat zitten toch? Zij verwacht gewoon een date, waar ze waarschijnlijk anderen voor heeft laten schieten. In mijn hele carrière heb ik dat 1x gehad en dat is net iets wat je nooit vergeet.
 
Ik date met een persoon (dame) in zijn geheel, en niet alleen met het lichaam. Daar hoort dus ook het gezicht bij. En laat dat nou net het belangrijkste voor mij zijn.

Wat mij betreft zouden vrouwen op Kinky ook gewoon de kleren aan mogen houden, of in lingerie. En dan met gezicht erop. Helemaal naakt hoeft van mij niet.

Ik heb net zo weinig met al die naakt topics in "de lekkerste". Doe maar gewoon gekleed of in bedekkende lingerie.
 
Snap jou BmW. Maar hoop dat je ook begrijpt dat vrouwen die niet hun gezicht laten zien dit uit eigen belang doen?
Beetje lullig als mijn zoon wordt aangesproken met "weet je dat je moeder een hoer is?"

Dat wil toch geen enkele logisch nadenkende sekswerker?

En als iemand daarom niet wilt afspreken, is dat zijn beslissing. Niet een slimme, maar toch..zijn beslissing.
 
Maar wel een bijdrage voor de sekswerker die je laat zitten toch? Zij verwacht gewoon een date, waar ze waarschijnlijk anderen voor heeft laten schieten. In mijn hele carrière heb ik dat 1x gehad en dat is net iets wat je nooit vergeet.
Ligt aan de reden, als de dame fake foto's gebruikt is het haar risico.

Als het is omdat het gezicht tegenvalt terwijl dat oorspronkelijk geblurd was is het risico aan de wandelaar.
 
En als iemand daarom niet wilt afspreken, is dat zijn beslissing. Niet een slimme, maar toch..zijn beslissing.

Leg eens uit waarom dat niet slim is?

Koop jij je spullen ook geblinddoekt?


Je wilt toch zien waarmee je afspreekt
Waar je geld heengaat
Waar je misschien wel een uur of 2 uur voor moet rijden.

Sorry maar je praat nu uit oogpunt van de DVP.
En de klant betaalt uiteindelijk.
Tuurlijk kun je dan een goede dame mislopen. Maar het kan ook net zo goed niks zijn.

Het verschil is alleen, dat je met een gezicht erbij, de keuze zelf hebt gemaakt om voor haar looks te gaan, waar je bij geblurde fotos tegen iemand aan kan lopen die je helemaal niet aantrekkelijk vind.


En ik snap ook heel goed, dat bepaalde dames geen gezicht erop willen. Is hun goed recht ook. Maar zulke dames sla ik over.
 
Maar wel een bijdrage voor de sekswerker die je laat zitten toch? Zij verwacht gewoon een date, waar ze waarschijnlijk anderen voor heeft laten schieten. In mijn hele carrière heb ik dat 1x gehad en dat is net iets wat je nooit vergeet.

Ja, maar Joke, als jij dat maar 1x meegemaakt in tig jaar, dan is dat waarschijnlijk omdat je (lichaams) foto's nog voldoende overeenkomen, als ook dat beetje wat je van je gezicht kan zien/verwachten, en misschien die eerst paar interacties.

Datgeen waar ik op reageerde ging meer over dames die (willens en wetens) mannen misleiden met hun neppe foto's en/of dingen in advertenties, in de hoop dat de klant uiteindelijk aan de deur zijn lul achterna loopt.

En daarin meegaan houdt die praktijk in stand; vandaar dat ik zelf principieel dan rechtsomkeer maak/naar een andere dame gaat (die hopelijk wel eerlijk adverteerd).

Dan heb ik het niet over kleine dingetjes trouwens, maar meer in de categorie van werkelijk geen enkele fysieke overeenkomst anders dan het ook een vrouwelijk wezen is. Dan voel ik mij gewoon opgelicht.

Stel dat je via markplaats een nieuwe rode pimpy merk mountainbike koopt, maar bij aankomst blijkt het een afgetrapte roze ouwe oma fiets te zijn...dan koop je die toch ook niet? (omdat die ander ervan uitgaat dat je hem zal kopen?). Eerlijk gezegd lijkt mij een vergoeding voor mijn tijd en kosten gepaster ;)
 
ach ik ben in het verleden wel eens positief verrast maar tegenwoordig lukt het financieel niet om de gok er op te wagen. Het moet voor mij nu in een keer goed zijn, dan wil ik wel vantevoren weten hoe ze er uit ziet.
Je moet haar van tevoren vragen of ze in het echt precies net zo uitziet als op de foto's. Als het stil blijft en ze je geen antwoord geeft weetje genoeg. Ze zal dan denken dit is een moeilijke klant hem kan ik beter mijden en een andere slachtoffer zoeken. Ze maken misbruik van geile mannen die voor de deur niet weg durven te lopen. De meeste van die gasten zijn al blij dat ze een vrouw mogen neuken hoe afschuwelijk ze ook mag zijn.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan