Dames voor casual sex

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De meeste vrouwen kunnen zonder moeite seks krijgen. Daar hebben ze geen anonieme mannen voor nodig. Een fuckbuddy is doorgaans eenvoudig te vinden binnen de eigen omgeving.
Daar zit het 'm vaak in.
Er zijn mannen die in hun advertentie schrijven dat ze zo iemand zoeken, maar de kans lijkt me zeer gering dat ze daarin slagen.
Iemand omschreef het ooit als twee mensen die elkaar ergens ontmoet hebben, maar tot de conclusie komen dat een relatie met alles erop en eraan niets voor ze is en elkaar daarom vooral blijven zien voor de lichamelijke geneugten.

aha.. van jou mag een cardate of sexdate niet geil zijn.. en door meer te betalen "doe je goed"? ook hier weer een beetje een denigrerend toontje.. ik respecteer de dames uiteraard en behandel ze met respect.. maar 50 euro voor een kwartier is nog altijd 200 per uur en dat is veel geld in my book
Een car date kan zeker geil zijn, dat heeft niets te maken met een denigrerende toon, maar wel met de kans dat je een knappe, leuke Nederlandse meid vindt die voor vijftig euro met je de auto in wil duiken. Veel mannen geven aan dat ze niet zo gemakkelijk een leuke Nederlandse vrouw kunnen vinden voor geile seks.

Dat ze 200 euro per uur verdienen zegt helemaal niks. Je kunt het niet vergelijken met regulier werk. Zie je eruit als Henry Cavill en je komt in een mooie sportauto, dan zullen de dames je zelf wel betalen om aan je pik te zuigen. ;)

Een car date kan zeker geil zijn, dat heeft niets te maken met een denigrerende toon, maar wel met de kans dat je een knappe, leuke Nederlandse meid vindt die voor vijftig euro met je de auto in wil duiken. Veel mannen geven aan dat ze niet zo gemakkelijk een leuke Nederlandse vrouw kunnen vinden voor geile seks.

Dat ze 200 euro per uur verdienen zegt helemaal niks. Je kunt het niet vergelijken met regulier werk. Zie je eruit als Henry Cavill en je komt in een mooie sportauto, dan zullen de dames je zelf wel betalen om aan je pik te zuigen. ;)
ai.. dus ik kan gewoon geld vrágen 😉😂

Misschien een beetje offtopic, maar heeft iemand tips voor betrouwbare websites, forums of chatgroepen waar je in contact kunt komen met vrouwen (geen professionele sekswerkers) die interesse hebben in casual sexdates tegen vergoeding? Dus geen Sexjobs of Kinky. Reacties eventueel via DM. Alvast bedankt!
Feeld.

Op Tinder heb ik al vaak dames gezien die op redlights zitten, er zijn ook dames met een bio die de indruk wekt dat ze op zoek zijn naar plezier voor cash en cadeautjes.

Afspraakjes.be zoekertje.

In je beste outfit (lees classy die duur is of lijkt) een beetje werken op de laptop in een koffiebar waar studentes opdienen. Met uw blik even tonen dat je ze ziet zitten en voor de rest niets doen.

Terug
Bovenaan Onderaan