Dames waarbij pzc inbegrepen is

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

CJ7

Wandelaar
31
29/04/22
37
7
Als ik met een dame afspreek, dan heb ik daar het liefst ook pzc bij.

Alleen is het tegenwoordig erg lastig om een dame te vinden die dit zonder (overdreven) extra kosten doet. De trend komt op mij over alsof steeds meer dames hier tegenwoordig standaard een extra prijs voor vragen (is hun goed recht, maar dan is de kans groot dat ik haar gewoon oversla bij het maken van mijn keuze).

Wellicht dat dit een goede plek is om linkjes naar advertenties/recensiepagina's te plaatsen van dames die nog actief zijn waarbij deze service al inclusief in hun prijs is. Natuurlijk ook fijn als erbij vermeld wordt of cim/cof dan ook inbegrepen is, want als die services er ook bij zitten is het wat mij betreft een groot pluspunt.

Ik krijg de indruk dat de dames waarbij dit inclusief is steeds schaarser worden, terwijl dit een aantal jaar geleden nog best 'normaal' was (en voor een acceptabele prijs ook nog). De dames met wie ik afsprak en die dit aanboden zijn nu ook al allemaal gestopt (helaas), dus de links daarvan posten lijkt me weinig zin te hebben..

Laat ik zelf beginnen met een dame die dit (én cim/cof) wel nog steeds all-inclusive aanbiedt en ook nog actief is.



Ben benieuwd of jullie ook nog tips hebben en hopelijk volgen er gauw meer linkjes!

PS. Qua regio ben ik meestal opzoek naar dames in Zuid-Holland/Utrecht, en dan privéontvangst of privéhuis. Maar dit is slechts mijn persoonlijke voorkeur, ik sta ook open voor nieuwe suggesties.
 
Die Sophie uit het eerste bericht zegt in haar SJ-advertentie:

Oh, wat balen zeg. Ik stam nog uit de tijd waarbij ze nog wel pzc deed en ik had daar ook gelukkig meerdere keren van kunnen genieten.

Maar nu snap je dus wat ik bedoel en ook waarom ik dit forumtopic opende 😂.
 
In België, Duitsland en Zwitserland is het naar mijn ervaring standaard.
Nu nog in Nederland, waar ik er vaak (graag) 50 euro extra voor betaal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan