WHEM Dana, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat is het grappige....soms staan we allemaal in het afwacht-standje....

Gaat er 1 en is die lyrisch dan gaan er daarna snel veel anderen ook. Zeker als de wandelaar die als eerste ging doorgaans een beetje betrouwbaar is.

Als een half uur niet 150 maar 120 was had ik vandaag een afspraak gemaakt....

Dat speelt ook mee: 120 is mijn grens voor een half uur uitproberen.
150 voor een half uur vind ik te veel.

Zijn anderen erg positief dan zou ik in dit geval voor 170 voor 45 minuten kiezen. Maar dan weet ik vooraf al dat het interessant is.
 
En ook ik geen reactie gehad....had toch niet verwacht dat het een nep profiel zou zijn.....of zou ze het gewoon ontiegelijk druk hebben?
Maar wij allemaal geen reactie...dan klopt het niet neem ik aan.....
 
Blauwe vinkjes krijg ik niet, ballen wel ...

Vandaag een reactie.
Compleet negerend wat ik schreef kreeg ik terug, na 2 dagen: "Hi, wanna meet?"

Tja, wat zal ik zeggen 🙄
"No".
 
Het kan nog steeds dat ze klopt en het gewoon druk heeft omdat er weinig aanbod is en dus weinig moeite hoeft te doen en daardoor niet eindeloos wil overleggen....wie toehapt hapt toe....

Daarom hebben we 1 of 2 recensies nodig. Zijn die positief dan hoef ik ook niet vooraf veel te weten....
 
Ze hoeft niet eindeloos te overleggen, maar wel gewoon ff lekker normaal doen.
Als ik slechts vraag waar ze ontvangt en of haar aanbod inclusief de aangegeven services is of niet, vind ik dat legitiem.

2 dagen niet reageren (maar wel lezen), niet ingaan op wat er wordt gevraagd, maar gewoon terugsturen ("alsof er niet is gebeurd" (wat ook klopt)): "wanna meet?"

Dan hoef ik al niet meer. Wel of geen aanbod.

Zeker, bij bewezen prestaties hoef ik ook weinig te weten. Maar die 2 goede recensies zijn er niet, zelfs niet 1...

Dus vandaar: "No".
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Fijne Internationale Dag v/d Sekswerker!

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
38.402
Berichten
747.306
Leden
34.391
Nieuwste lid
Joperasd
Terug
Bovenaan Onderaan