Recensie Dana, Villa Venus, Duisburg 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Popeye80

Newbie
Forumpionier
17
10/07/21
17
7
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
30
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Op het bankje van Dana gaan zitten, op een afstandje wel mijn postuur. Slank met kleine borsten.
Eenmaal naast haar op het bankje bleek ze niet het beste gebit te hebben, dus zoenen heb ik maar overgeslagen.
Na een korte kennismaking naar boven alwaar ze eerst zich even terugtrok om zich te gaan wassen.
Daarna een korte pijpsessie, die niet slecht of goed was. Moet ik eerlijkheidshalve erbij zeggen dat ik niet zo'n fan van pijpen ben.
Wat volgt is dat ze in Cowgirl zich op mij laat zakken. Terwijl ik met verbazing omhoog kijkt vraagt ze of alles OK is.
Uhhhm, Ja? Was mijn reactie.
Vervolgens overgegaan op doggie en daarna haar plat op haar buik gelegd om lekker diep toe te steken.
De nakomelingen niet lang daarna weggeschoten op hun enkele reis.

Het was voldoende maar niet voor mij voor herhaling vatbaar. Al met al een bijzondere ervaring, zullen we maar zeggen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Vingeren
Gesproken taal
Duits
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
30
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zaterdag ook in de Villa geweest en gekamerd met Dana. Dana is een skinny girl met mooie kleine borsten. Helaas heeft ze (door het vele roken) een minder mooi gebit.

heb haar heerlijk kunnen beffen en vingeren, waar ik zelf ook geil van wordt. Heb haar daarna in diverse standjes genomen en heerlijk in haar klaargekomen
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan