Recensie Daniëlle, Dynamite Prive, Nieuwegein 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

300

Wandelaar
55
13/12/21
10
4
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://dynamiteprive.nl/
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Top dame was gezzelig met Danielle ze maakt je geil flink doggy genomen en klaar gekomen in haar goed gespoten
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Zondag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Op een zondag voor het eerst een keer die 20 minuten voor 45 euro gedaan. Op zich maakt die 5 euro ook niet zoveel uit, maar goed. Wat me opviel was dat het erg druk was. Zowel met gasten als met DVP's. Ik had de indruk dat de deur werd opengedaan door drie dame's en de gastvrouw. Terwijl je in de pashokjes zit hoor je van alles. Dat is ook wel grappig en interessant. Ik kon even snel goed om mij heen kijken want er liepen op dat moment veel DVP's en dan heb je gelijk even een indruk voor een volgende keer als niet iedereen zich komt voorstellen.

Een redelijk aantal dames kwamen voorstellen en ik koos de dame die het leukst lachte, die het meest enthousiast uit d'r ogen kijkt. Maar ik moet zeggen dat er best leuke dames kwamen voorstellen. Ik weet niet of die maatstaf altijd de beste is en uiteraard moet de dame mij verder ook wel aanspreken, maar in dit geval was het een goede keuze.

Danielle stelt je gelijk op je gemak en maakt je geil. Nou ja, dat was ik eigenlijk al, maar ze gaf mij in ieder geval de indruk dat ze er zin in had en dat is altijd een goede start.

Bij de wastafel werd ik al lekker gemaakt en kwam ze lekker tegen mij aanrijden. Wat een prachtige vrouw en sexy. Ik ging vast op het bed liggen en toen ze erbij kwam liet ze even haar prachtige borsten in mijn gezicht zakken. Dat was zeer aangenaam en vervolgens gingen ze over mijn hele lijf en ging ze ook nog even andersom zitten om haar prachtige billen te laten zien.

Maar wat het echt sexy maakt is dat ze ook lekker sexy praat. Ze heeft een leuke stem en ze geilt je op met woorden. Dat is echt iets wat voor mij heel goed werkt en dat viel haar ook op toen ze naar mijn vriend keek. Speels vroeg ze zich af of ze wel een condoom had die daaromheen paste en dat paste prima. Heel even pijpen met condoom om vervolgens in missionaris aan de gang te gaan en man wat was dat fijn. terwijl ik wat wilder ging, deed ze lekker mee en geilde mij heel erg op. Uiteindelijk ben ik dat standje ook redelijk snel klaargekomen met in het achterhoofd dat die 20 minuten natuurlijk niet heel erg lang is.

Terwijl ik me aankleed nog even leuk met haar gekletst en gelachen en dat maakte een vrij korte date toch behoorlijk geslaagd.
 
Van de week bij Danielle geweest.
Danielle is een Surinaamse vrouw met een heerlijk curve lichaam en grote borstel. Ze weet je lekker geil te maken en zoent en piept heerlijk. Daarna lekker haar roze kutje gebeft en lekker mijn harde erin geknakt,ze kan wel tegen een stootje.
Super leuke meid voor herhaling zeker doen,ze werkt alleen op woensdag en zaterdag
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan