Recensie Dani, Samantha Prive 2,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Befaap

Stamgast
Forumpionier
413
05/07/21
436
22
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.samanthaprive.nl/dani-in-samantha-prive/
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Het begon vanavond te kriebelen, maar geen zin in de Haagse straten. Bij samamantha privé naar binnen gewipt, eigenlijk om Amanda eens te bezoeken maar zij had een geboekte afspraak. Bezetting was goed, zeker 9 dames aanwezig. Dani herkende ik uit de Geleenstraat en met haar een halfuurtje geboekt. Dani is een kleine bulgaarse van 1,60 met b cup. Ze is ergens tegen de 40. Afgezien van pzc en anaal zaten er geen extra's in het pakket. Wat ze deed, deed ze goed en met aandacht. Eigenlijk gewoon een aardige wip bij een raamdame. Toch verwacht ik in een privehuis net wat meer. Ze probeerde nog anaal te verkopen voor 50 euro extra, maar ik bleef bij het standaardtarief. Zakelijk, maar wel een leuke tante. Toch miste de klik. Herhalingsgebaar is niet aanwezig. Aansluitend Samira nog in een quickie gewit.
 
@Befaap Ik zie geen Amanda op de website. Is het de Amanda die voorheen bij La Cloche heeft gewerkt, blonde Nederlandse dame met grote borsten?

 
Die foto's op La cloche zou zomaar kunnen. De omschrijving ook. Behalve DD borsten. Amanda die in Samantha prive heeft wel mooie borsten maar als goed is iets minder dan DD.
Voor de rest, tjah, blond, aardig, slank
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.samanthaprive.nl/dani-in-samantha-prive/
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Dani is een Bulgaarse met een gypsy look. Ze neukt slap en zonder enige passie. Voor mij absoluut geen tweede keer met haar !
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan