Recensie Daniela/Camila, Nijmegen (vh Enschede) 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Groentje1234

Newbie
24
02/12/21
9
2
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1599243-camila
Totale kosten (in euro)
200
Camila is een lieve vrouw die probeert je het naar de zin te maken. Ze heeft een mooi figuur, en vooral met doggy is het heerlijk genieten van die prachtige kont. Wat we gedaan hebben is tussen haar en mij, zeker herhalingsgevaar wat mij betreft.

Nu alweer neergestreken in Nijmegen. Neig er aan om haar met een bezoekje te vereren, ben toevallig in de buurt en hoogstwaarschijnlijk bivakkeert ze volgende week weer ergens anders

Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1599243-camila
Totale kosten (in euro)
100
Op basis van een positieve reactie de proef op de som genomen. Zeker gezien de communicatie vooraf een aanrader (dacht ik).
Ter plaatse aangekomen is het even zoeken door de omstandigheden op de weg en in het gebouw maar dat was gelukt met de goede beschrijving. Eenmaal binnen gaat de kassa open en moet er betaald worden. Op zich prima natuurlijk maar extra's moeten ook extra betaald worden, stonden niet in de advertentie. De cup D lijkt een stevig half-fabrikaat dat is toegevoegd. Dan moet er snel gehandeld worden. De dame is fris gedoucht en gaat voortvarend aan de slag. Geen passie, geen opbouw naar wat spanning. Hup CD erom even pijpen en naar binnen met die handel met nog wat extra glijmiddel. Al met al wordt ik hier niet opgewonden van en komt deze in mijn lijstje van volgende keer overslaan. Stond ook binnen een half uurtje weer buiten, wat gerekt met een massage die stevig was. Er zijn echt veel betere. Heel af en toe heb je geluk en vaak heb je pech. Mijn ervaring is overigens dat dames die verbonden zijn aan een club over het algemeen standaard veel beter scoren. Helaas kan ik me niet aansluiten bij de vorige beoordelaar

Terug
Bovenaan Onderaan