Recensie Daniela/Celina, Nijmegen 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

levi91

Vaste klant
Forumpionier
177
01/07/21
96
36
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nijmegen/8809799-celina
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Verborgen parel. Heb haar al een aantal x bezocht de afgelopen maanden. Bloedjegeil, spreekt NL en heeft een waanzinnig lekker slank figuur met mooie billen. Ik kom graag bij haar. 100% herhalingsgevaar.
 
Ik heb haar pasgeleden bezocht en ben het er volledig mee eens dat ze een heerlijk lichaam heeft.
Pijpen deed ze lekker en neuken was oké. Toch miste ik iets, een bepaalde intimiteit en/of passie. Zoenen vond ik matig en ik had wat meer willen knuffelen. Ik vermoed dat zij geen sterke seksuele klik bij mij had. Dat kan natuurlijk en valt haar niet te verwijten.
Ondertussen was er wel een ander soort klik waardoor we een prettig praatje hadden dat ook over best wel persoonlijke dingen ging.
Samengevat: leuke meid, maar voor mij geen herhalingsgevaar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nijmegen/8809799-celina
Totale kosten (in euro)
60
Weer bij Celina langsgeweest. Ontvangt redelijk in de buurt waardoor het voor mij gemakkelijk is. Ik vind haar echt geweldig. Ze is super geil en neemt de tijd voor je. Pijpt standaard zonder en zoent vol overgave. Vind het heerlijk om doggy geneukt te worden. Veruit mijn favoriete dvp in arnhem en omstreken. Celina je bent de beste!
 
Een tijdje gelden ook bij haar geweest.
Op zich een aardige meid die er erg goed uitziet, maar herhalingsgevaar is er voor mij niet echt. Moet zeggen dat ze echt een zacht slang lichaam heeft met mooie borsten en stak kontje.

Het pijpen was op zich goed, maar erg kort. Tongzoenen stelde niet zoveel voor, dus dat was wel jammer.

Als je er een klink mee hebt dan zal het vast een goed adres zijn, maar vaak heb ik met halfbloedjes/donkere dames net een wat mindere seksuele klik. Helaas geen volgende keer dus.
 
Kwam niet opdagen, ze was wat later door file... Direct anwb gecheckt, geen file in de buurt.
Dan weet je al dat de planner efficient met tijd omgaat, en dat de date wmb niet door gaat. Wordt toch niks, behalve duur.
Erg vaak gebruikt als agendavulling wat erg vaak bij de Z-Amerikaanse schoonheden voorkomt.
Ook erg vaak voorgenomen deze dames te laten liggen (met iemand anders, als hij geluk heeft, dichtbij woont of een grote bek), toch telkens weer...
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8809799-daniela
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze meid ongeveer een jaar geleden als celina, selena bezocht in nijmegen. vandaag deze meid op bezoek gehad, ontvangt niet meer.
15u afgesproken om 14:40 een appje ben 10 minuutjes later uiteindelijk stond ze 15:20 voor mijn neus. dat is een verbeter puntje.

ze is nog steeds een erg leuke/lekkere meid begonnen met zoenen, pijpen zonder (wat doet ze dat toch heerlijk, jammer dat je niet in haar mond mag komen anders was een blowjob ook echt een aanrader geweest) daarna haar gebeft, om mezelf wat rust te geven (rook van onder alleen niet erg fris)
daarna nog lekker afgeneukt

ondanks het beffen is en blijft ze wel een aanrader!!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Naar aanleiding van de foto's en recensies ook een bezoek aan deze dame gebracht. Dame ziet er goed uit en is vriendelijk. Alles was verder ok en dame doet wat ze beloofd. Toch kwam het allemaal wat plichtmatig over. Het was iig geen spetterend half uurtje. Ik had drie kwartier afgesproken, maar was na een half uurtje weer buiten. Soms ben je in half ook wel klaar, dat gevoel had ik nu. Toch was het niet slecht of zo, maar voor alleen seks met een redelijk aantrekkelijke dame ben ik in een half uur meestal wel klaar.
Herhaling wil ik ook weer niet uitsluiten, als ik de buurt zou zijn.
 
Onlangs nog eens een bezoek gebracht aan deze dame n.a.v. een eerdere ervaring die goed was, Behalve dat de index was toegeslagen van 80 naar 100 zijn de faciliteiten toch echt minder geworden. Was het eerst nog pijpen zonder kan dat nu alleen nog met, mocht je eerst nog ergens met je vingers ergens aan of in zitten is dat nu niet meer gewenst. Als het 5 minuten vóór tijd is wordt je gewaarschuwd dat jouw tijd er bijna opzit. Al met al sluit ik me aan bij de vorige recensist, het is allemaal wat plichtmatiger geworden. Het voelt niet meer zoals voorheen. Voor mij geen herhaling, er zijn zeker betere voor dit tarief.
 
Terug
Bovenaan Onderaan