Beffer2025
Wandelaar
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/emmanuelas-angels-airco-in-de-kamers.html
- Totale kosten (in euro)
- 110
Intensie om Ruby nog eens te gaan bezoeken. Ruby gaf aan dat het kalm was aldus ik onderweg. Bleek bij aankomst dat Ruby nog een uur bezig was. Verschoven afspraak.
Fuck it, had al gegeten dus dat was geen optie, ga dan wel wat relaxen bij de enige dame die nog vrij was: Danniella.
Deze 42-jarige Dominicaanse heeft het lichaam van een 30-jarige. Zeer mooi gedaan, waardoor eerst leek dat enkel de borsten werden aangepast. Sport veel. Mooi naturel zacht zwart haar en groene lenzen. Haar vagina komt ook heel jeugdig over.
Dame die ook uit de Mabuhay stal komt.
Had haar meegegeven dat ik mijn
voor Ruby ging bewaren. Het werd beetje vreemd toen ze aangaf een goede vriendin van Ruby te zijn. Ze wist blijkbaar zowat alles over mij. Enkel men schoenmaat ontbrak 
Lekker naast het bed staan knuffelen, miniem tongzoenen
volop zoenen
op mijn lichaam. Na vijf minuten zakte mijn hand naar beneden en kwam een wel erg nat
je tegen.
Lange pijpbeurt, Daniella klaar gebeft, opnieuw een lange pijpbeurt en terug klaar gebeft. Deepthroat lukt haar niet zo goed. Iets met het gehemelte. Dus maar 8 van de 16 cm naar binnen.
Maar wel zeer lekker pijpen en balletjes verwennen.
Ondertussen was het tongzoenen
meer dan behoorlijk.
Haar een massage gegeven waar ze van genoot.
Stevig knuffelen, had ze nood aan na een sterfgeval in de familie, veel praten en lachen.
Zeer vriendelijk en lieve dame, verstandig, gevoelig en geil. Top dame, meteen in mijn tot vijf, maar heb het momenteel nu eenmaal voor Ruby.
Begreep dat Danniella nog maar 1 a 2 dagen aanwezig is. En dan 2 maanden vakantie.
Zou zeggen, ga ze nog bezoeken en enjoy.
Gracias,
Danniella. Que tengas un buen viaje y disfrutes de tus vacaciones. Que Dios te dé fuerza y te proteja a ti y a tu familia.
Fuck it, had al gegeten dus dat was geen optie, ga dan wel wat relaxen bij de enige dame die nog vrij was: Danniella.
Deze 42-jarige Dominicaanse heeft het lichaam van een 30-jarige. Zeer mooi gedaan, waardoor eerst leek dat enkel de borsten werden aangepast. Sport veel. Mooi naturel zacht zwart haar en groene lenzen. Haar vagina komt ook heel jeugdig over.
Dame die ook uit de Mabuhay stal komt.
Had haar meegegeven dat ik mijn

Lekker naast het bed staan knuffelen, miniem tongzoenen

Lange pijpbeurt, Daniella klaar gebeft, opnieuw een lange pijpbeurt en terug klaar gebeft. Deepthroat lukt haar niet zo goed. Iets met het gehemelte. Dus maar 8 van de 16 cm naar binnen.
Maar wel zeer lekker pijpen en balletjes verwennen.
Ondertussen was het tongzoenen

Haar een massage gegeven waar ze van genoot.
Stevig knuffelen, had ze nood aan na een sterfgeval in de familie, veel praten en lachen.
Zeer vriendelijk en lieve dame, verstandig, gevoelig en geil. Top dame, meteen in mijn tot vijf, maar heb het momenteel nu eenmaal voor Ruby.
Begreep dat Danniella nog maar 1 a 2 dagen aanwezig is. En dan 2 maanden vakantie.
Zou zeggen, ga ze nog bezoeken en enjoy.
Gracias,

Laatst bewerkt: