Recensie Daniela, Mechelen 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Carlos87

Newbie
5
28/04/23
2
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/first-time-in-town-44.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hello...
I wanted to leave my review with this beautiful 😍 girl. She's really amazing with her service. Blowjob is natural sex with protection but she's amazing In bed. She sweet and loving. You will not regret meeting her been with her several times already and no complains.
 
Daniela who is suddenly called Anna in the advertisement. 5 stars all around except for her memory
Well I don't know if she was called Anna before!!! Her ad says and profile name Daniela and thats the girl I was with! And I give 5 stars because that's how she treated me maybe you are the typo of not giving a great service and people don't take their time to comment about you
 
Dear Carlos, no need to get on your horse ;)
The reason why it is mentioned as "suspicious" is:
  1. it is your first review ever.
  2. Your account is created on the day of the review.
  3. Its in english.
Its perfectly possible that your review is honest, but because of many fake reviews that were added the same way, it will be viewed as such, untill someone else will add another review.

Have a good day.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben er enkele weken geleden geweest. Haar foto's zijn echt, mooie verschijning. Bij het binnenkomen eerst afgerekend 80 euro voor een half uurtje.
Ze piijpt lekker zonder condoom.. Klaarkomen in mond is ook mogelijk mits 50 euro extra en anaal is ook mits 50 extra.
Ze laat zich gewillig beffen waar ze ook duidelijk van geniet.. Hygiëne is top, lekker fris en geen onaangename geurtjes. Daarna condoom aan en lekker missionaris geneukt terwijl ik aan haar mooie voetjes sabbeldde! Om vervolgens in doggy het rubbertje vol te spuiten.
Enige minpunten, ik heb zeker 10 min moeten wachten in de inkomhal. Na het klaarkomen probeert ze je wel zo rap mogelijk buiten te werken..
Dus betaald voor 30 min, maar ik stond na 20 min al buiten.
Bij het binnenkomen vraagt ze ook om je te verfrissen.. Gelukkig was ik al gedoucht want vond de handdoek toch niet zo proper..,was duidelijk al enkele keren gebruikt.

Maar al bij al vond ik het toch een geslaagde Date
 
Laatst bewerkt:
Kan Carlos voor mij bij Daniela/Anna misschien een gratis beurt van een uurtje of twee regelen?
Dan schrijf ik waarschijnlijk direct een 5-sterren-review....

(Haar foto's lijken we wel mooi, behalve die laatste met dat brilletje: die moet ze bij mij dan wel afzetten)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan