Recensie Daniela, Rotterdam 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

pietertje197

Newbie
3
01/08/22
2
1
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2412393-daniela
Totale kosten (in euro)
200

Bij deze dame geweest in Rotterdam zuid.
Was niet heel makkelijk om bij juiste adres te komen, mede doordat het huisnummer waar ze ontvangt op een andere etage is als je zou verwachten.
Dus kwartier te laat aangekomen.
Dame deed open en druk aan het telefoneren, werd geen douche aangeboden en ik heb hier ook niet meer naar gevraagd omdat ik al laat genoeg was.
Qua gezicht is het wel de dame van de foto's in advertentie, maar bovenbenen en kont flink forser, verder nog wel redelijk strak.
Ze vroeg gelijk E50 extra voor all in, dat toch maar gedaan omdat het uur dan ook volgemaakt zou worden, dus voor degene die haar toch nog willen proberen maak duidelijke prijsafspraak.
Na telefoongesprek begon ze een beetje voor mij niet opwindend te dansen en daarna vlot eerste ronde gedaan.
Toen vroeg ze wat ik wilde massage of nog een keer intiem, ik gezegd eerst massage en dan nog een keer intiem, kon eerst niet maar nadat ik haar nog een keer op all in gewezen had kon het wel.
Tussendoor had ze nog een paar telefoongesprekken in het Spaans ofzo
Korte slappe massage gekregen en daarna voor de tweede ronde, toen deze geweest was ging ze weer met haar telefoon spelen en verder geen aanstalten van haar om uurtje vol te maken, dus maar aangekleed en vertrokken na nog geen drie kwartier.

Terug
Bovenaan Onderaan