Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk ben tweemaal geweest. Beide keren voor anaal (70). Ze ontvangt in amsterdam gein. Bij binnenkomst heeft ze een sexy pakje aan en groet ze je enigszins enthousiast. Ze spreekt geen woord NLs of ENs, alleen ESP. De eerste keer was de mood wel fijn. Alleen ze wil het werk asap af hebben. Pmc doet ze eventjes en dan wil ze m direct erin hebben… vervolgens wil se alleen 1 standje. Hygiene is aan de lage kant. Tweede keer dat ik langs ging was direct ook laatste keer voor mij. Ze deed zo ongeïnteresseerd en door haar slechte pijpkunsten kreeg ik m niet hard genoeg om in haar ass te stoppen. heb toen maar gekozen voor pijpen tot het eind. Om vervolgens met een niet voldaan gevoel te vertrekken. Body wise ziet ze er super geil uit met Fake ass fake tits maar wel standaard latina looks. Ook is ze aan de korte kant. Ik zou het alleen aanraden om het een keer geprobeerd te hebben en om van je lading af te komen.zit nu in Amsterdam