WHEM Daniela (You Chip) Almere

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mamaloe

Wandelaar
25
28/04/23
8
2
Pas sinds kort in Nederland, maar iemand al ervaring met deze dame….

 
Hallo,


iemand ervaring met haar ik ben aan het uitvinden of de advertentie echt is of nep
 
Je vraag of iemand ervaring met haar heeft begrijp ik dan nog wel maar het uitzoeken of het een neppe advertentie is slaat weer nergens op. Er zijn Magnums genoeg op deze wereld zal ik maar zeggen.
 
zit nu in Amsterdam
Ik ben tweemaal geweest. Beide keren voor anaal (70). Ze ontvangt in amsterdam gein. Bij binnenkomst heeft ze een sexy pakje aan en groet ze je enigszins enthousiast. Ze spreekt geen woord NLs of ENs, alleen ESP. De eerste keer was de mood wel fijn. Alleen ze wil het werk asap af hebben. Pmc doet ze eventjes en dan wil ze m direct erin hebben… vervolgens wil se alleen 1 standje. Hygiene is aan de lage kant. Tweede keer dat ik langs ging was direct ook laatste keer voor mij. Ze deed zo ongeïnteresseerd en door haar slechte pijpkunsten kreeg ik m niet hard genoeg om in haar ass te stoppen. heb toen maar gekozen voor pijpen tot het eind. Om vervolgens met een niet voldaan gevoel te vertrekken. Body wise ziet ze er super geil uit met Fake ass fake tits maar wel standaard latina looks. Ook is ze aan de korte kant. Ik zou het alleen aanraden om het een keer geprobeerd te hebben en om van je lading af te komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan