Danielle op SJ in Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mister83

Wandelaar
34
10/08/21
19
Helaas ben ik in mijn naïviteit ook weer bedonderd..
Afspraak gemaakt met Danielle op sexjobs bij het hotel met de Toekan in Eindhoven.

Aangekomen moest ik naar de vlonders lopen, wat blijkbaar aan de achterkant was. Ik stond 2 keer verkeerd. Naja eind goed al goed ze zou mij daar ophalen. Ik daar eindelijk aangekomen kwam ze al naar mij toegelopen en zei ze dat ze kamer 168 had geboekt, maar ik moest vooraf wat betalen dan kwam ze achter mij aan naar de kamer. Ik met mijn domme kop natuurlijk gedaan en nadat ik naar binnen liep kwam ik eerst al de lift niet in vanwege geen pas. Uiteindelijk bij iemand in de lift gestapt en naar de etage die ze had aangegeven. Daar geen 168 dat moest etage 1 zijn. Ok, misschien een foutje van haar, ik naar etage 1 maar geen kamer 168..

Je snapt het al de vogel is gevlogen, nog wel bericht gestuurd, zelfs nog een reactie, ik kom eraan maar helaas. Wat mij verbaasde is dat ze relatief betrouwbaar en verzorgd eruit zag in een blauwe jurk maar helaas. Pas dus op!
 
Klopt, daar heb ik al vaker voor gewaarschuwd (op een ander forum welteverstaan).
Een "studente" van 28 op SJ...dat is gewoon een huisvrouw of een alleenstaande moeder die een schriftelijke LOI-cursus volgt.
Ook heb ik eerder gewaarschuwd voor het "hihi"-gebruik in de tekst.
Dat is ook hier weer opvallend aanwezig.
En ook het gelul "op zoek naar behoefte".
Ze zoekt alleen geld want als ze geneukt wil worden...daar hoeft zelfs een lelijke vrouw geen moeite voor te doen.
En ook dit: het is een dvp maar ze vermeldt alleen het label "suikeroom" (= ik wil je geld zonder er iets voor te doen).

Kortom: de oplichting van deze wandelbroeder is jammerlijk maar niet geheel verrassend.
 
Helaas ben ik in mijn naïviteit ook weer bedonderd..
Afspraak gemaakt met Danielle op sexjobs bij het hotel met de Toekan in Eindhoven.

Aangekomen moest ik naar de vlonders lopen, wat blijkbaar aan de achterkant was. Ik stond 2 keer verkeerd. Naja eind goed al goed ze zou mij daar ophalen. Ik daar eindelijk aangekomen kwam ze al naar mij toegelopen en zei ze dat ze kamer 168 had geboekt, maar ik moest vooraf wat betalen dan kwam ze achter mij aan naar de kamer. Ik met mijn domme kop natuurlijk gedaan en nadat ik naar binnen liep kwam ik eerst al de lift niet in vanwege geen pas. Uiteindelijk bij iemand in de lift gestapt en naar de etage die ze had aangegeven. Daar geen 168 dat moest etage 1 zijn. Ok, misschien een foutje van haar, ik naar etage 1 maar geen kamer 168..

Je snapt het al de vogel is gevlogen, nog wel bericht gestuurd, zelfs nog een reactie, ik kom eraan maar helaas. Wat mij verbaasde is dat ze relatief betrouwbaar en verzorgd eruit zag in een blauwe jurk maar helaas. Pas dus op!
Als ik jou was zou ik nog eens afspreken met een ander telefoonnummer en de confrontatie aangaan
 
Vandaag heet ze Luna en is haar standplaats Eindhoven. Daar kwam al weinig goeds vandaan ⚽️, dus zij kan er ook nog wel bij

"Ze is dan wel studente, maar bij het vak Nederlandse taal heeft ze weer 'is' niet opgelet 'hihi'.
 
Helaas ben ik in mijn naïviteit ook weer bedonderd..
Afspraak gemaakt met Danielle op sexjobs bij het hotel met de Toekan in Eindhoven.

Aangekomen moest ik naar de vlonders lopen, wat blijkbaar aan de achterkant was. Ik stond 2 keer verkeerd. Naja eind goed al goed ze zou mij daar ophalen. Ik daar eindelijk aangekomen kwam ze al naar mij toegelopen en zei ze dat ze kamer 168 had geboekt, maar ik moest vooraf wat betalen dan kwam ze achter mij aan naar de kamer. Ik met mijn domme kop natuurlijk gedaan en nadat ik naar binnen liep kwam ik eerst al de lift niet in vanwege geen pas. Uiteindelijk bij iemand in de lift gestapt en naar de etage die ze had aangegeven. Daar geen 168 dat moest etage 1 zijn. Ok, misschien een foutje van haar, ik naar etage 1 maar geen kamer 168..

Je snapt het al de vogel is gevlogen, nog wel bericht gestuurd, zelfs nog een reactie, ik kom eraan maar helaas. Wat mij verbaasde is dat ze relatief betrouwbaar en verzorgd eruit zag in een blauwe jurk maar helaas. Pas dus op!
Jij bent 1,van de,weinige die een ontmoeting had ik helaas niet kans gekregen dan was ze,niet weg,gekomen, de schuld van deze,praktijken ligt boj sexjobs die doen er niks aan
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.977
Berichten
738.865
Leden
34.005
Nieuwste lid
Pakmanny
Terug
Bovenaan Onderaan