Recensie Danielle (was: Laura), RVP, Witteweg 15, Made 4,60 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1620

Stamgast
Forumpionier
565
24/07/21
2.247
37
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.rvpgirls.nl/dames/laura3
Totale kosten (in euro)
235
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Al meerdere malen voor de vriendelijke Laura gekozen. Altijd leuk gekleed met goudkleurige pumps. Een heerlijk vrouwtje, niet al te groot met flinke borsten. Op bed nam ze al snel mijn penis met glijmiddel tussen haar borsten. Ik vroeg of ik haar mocht tongzoenen: ja natuurlijk was het antwoord. Meerdere keren gebeft waarna ze begon te schokken. Heb haar meedere keren gelikt. Pijpen doet ze lekker.

Op mijn verzoek trok ze haar pumps aan en toen heb ik haar vanachter genomen in de badkamer. Daarna wat standjes op de bank. Bovenop en reverse. Vervolgens doggy op bed. Ik deed nog even het standje doggy punish the dog. Dat werd goed ontvangen. Had ook nog een Magic Wand bij die dus die kwam ook nog ter tafel maar een tongetje vond ze toch beter. Op het einde is ze dan nog zo service gevoelig om te vragen in wat voor positie ik over die mooie grote jetsers klaar wilde komen. En daar spoot ik me toch een lading zaad overheen :)
 
Hallo collega wandelaars,

Weet iemand of dit toevallig dezelfde Danielle is die een aantal jaar geleden ook bij DS in Den Haag heeft gewerkt? Haar foto lijkt er namelijk wel op. Ik had de hoop allang opgegeven om de Danielle van DS ooit nog te vinden en zou haar heel graag weer eens met een bezoekje willen vereren :love:
 
Yes, yes, yes, dat is goed nieuws!! Hier wordt ik echt heeeeeeeel erg blij van . Ik zie dat ze nu alleen op zaterdag werkt en niet doordeweeks zoals vroeger. Hopelijk gaat Danielle ook weer doordeweeks werken, want op zaterdag gaat het mij niet lukken om langs te gaan zonder hele lastige vragen van het thuisfront ;)

Mocht iemand dat weten, dan zou ik een berichtje zeker waarderen (y)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Link naar advertentie
https://rendezvousprive.nl/nl/danielle/140532
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Dit weekend Danielle onmoet, een aardige dame met zoals al eerder opgemerkt een mooi paar flinke borsten.
Danielle is makkelijk in de omgang en op de kamer is het duidelijk dat zij er is om je te verwennen.
Haar verwennen werd gewaardeerd en het uur vloog voorbij.
Danielle deed bij mij niet aan voluit TZ, dit voor de liefhebbers van TZ.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://rendezvousprive.nl/nl/danielle/140532
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Danielle is een vriendelijk meid, als ik andere reviews lees en vglijk met mijn eigen ervaring, is haar routine om te starten met een russische massage. Pijpen was ok, maar niet uitzonderlijk. Zoenen staat ze toe, maar is minimaal. Twee standjes gedaan, cowgirl en missio. Algemeen was de ervaring toch top en wel omwille van haar grootste troeven, haar borsten. Wat een lekker exemplaren heeft ze!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://rendezvousprive.nl/nl/danielle/140532
Totale kosten (in euro)
210
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Van de week, voor het eerst sinds dat Danielle weer begonnen is met het werk, bij haar geweest. Danielle is en blijft een ongelofelijk leuke, lieve en enthousiaste dame van plezier. De afspraakjes met haar zijn altijd heel gezellig en relaxt. Het is net als vroeger elke keer weer een superGFE-ervaring, wat dat betreft zou ik haar zo als vriendin willen
redface.png
Danielle ziet er altijd verzorgd uit en zoent erg lekker.

Ik weet nog dat ze jaren geleden tegen me zei: pas op, mij bezoeken is verslavend. En dat klopt, ze had helemaal gelijk! Maar ik geloof dat ik het niet zo erg vind om verslaafd aan Danielle te zijn.
rolleyes.png


Als alles met beleid en respect gebeurt kan er veel bij deze dame en het is zo fijn om te merken dat Danielle er zelf ook van geniet. Danielle heeft mooie ogen, lange blonde haren en heel eerlijk, ik moet oppassen om niet verliefd op haar te worden. Maar het mag gezegd worden, ze is ieder bezoek meer dan waard.

Hopelijk blijft ze deze keer hier nog wel even werken, want ik heb haar de afgelopen jaren ontzettend gemist. Voor mij is ze dan ook de beste en lekkerste dame van dit huis! Ik kijk nu al weer uit naar het volgend bezoek. En zoals de andere al hierboven al zeggen zijn haar borsten echt fantastisch. Kijk maar op de foto op de site van RVP om er een idee van te krijgen. Hoewel ze wat mij betreft in het echt nog knapper en lekkerder is
biggrin.png
.

Tot volgende keer schatje!
 
Ik heb woensdag de 26 ste een afspraak met Danielle ben erg benieuwd naar haar , ik hoop dat ze niet tegen valt , als de foto's en de omschrijving van haar kloppen dan zal het vast goed komen . Ik zal daarna wel laten weten hoe het met haar is geweest .
 
Ik heb woensdag de 26 ste een afspraak met Danielle ben erg benieuwd naar haar , ik hoop dat ze niet tegen valt , als de foto's en de omschrijving van haar kloppen dan zal het vast goed komen . Ik zal daarna wel laten weten hoe het met haar is geweest .
De afspraak gaat niet door ze is er maar tot tot 16 uur dus de afspraak af gezegd helaas
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://rendezvousprive.nl/nl/danielle/140532
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren ochtend als eerste bij Danielle geweest om 10:30 wel vroeg , maar ik begrijp dat ze steeds bezet is ! Wat een lieve en knappe, geile vrouw is dit joh . Ze staat bij mij met stip op één van mijn bezoeken bij rvp. Bij binnenkomst op de kamer meteen een tongzoen en dan mijn cadeautje uit pakken , wat een lichaam mooi slank en flinke borsten met een kleine hulp van ; Maggie zei ze haha . Meteen heb ik haar op het bed gelegd en haar beginnen te beffen na een tijdje kwam ze voor het eerst pppfff lekker man daarna in cowgirl ge neukt een tijd ook zalig waarna in lekker een handmatig hoogte punt bereikte . Toen nog even in het bad ook lekker . Daarna tijd voor de tweede helft. Weer haar lekker laten komen we konden niet genoeg van elkaar krijgen echt een GFE . Maar een uurtje is zo voorbij helaas. Al met al een lekker uurtje met haar gehad zeker voor herhaling vatbaar 🤩 Danielle tot de volgende keer 😘W….
 
Vanmiddag naar Danielle (rdv) made. Ze heette vroeger Laura.
Afgelopen week al in made geweest en ik zat met haar te praten in de woonkamer,
ze is nog mooier als toen. Stiekem al mijn fantasieën besproken met haar,
wordt vast heel ge(geil)zellig. Even uurtje geboekt, gaat vast naar meer smaken, ben bang dat daar trio uit voort gaat komen met een van de anderen toppers.

Even een terug koppeling.
Ik was van de week daar en dacht "dat smaakt naar meer.
Vandaag heerlijk uurtje met haar beleefd. Details houd ik voor mezelf en uit respect voor de dame. Maar ze is erg leuk lief, heeft een goed stel hersens, mooi lichaam, knap om te zien en ontspannen. Ook op erotische vlak is het een echte aanrader, ze gaat met vaker terug zien, al of niet een trio met andere dames. Veel bespreekbaar met haar. Danielle erg bedankt was super leuk !!!! en tot de volgende keer.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan