Recensie Danitha, Gent 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

PardonMySins

Stamgast
Forumpionier
422
09/07/21
271
30
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/profiel/danitha-3/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Danitha is een zeer lieve dame, ik vermoed toch wel een beetje ouder dan wat ze aangeeft in RL adv. Haar foto's zijn accuraat, stevig pak maar alles wel vrij strak. Haar Engels is vrij goed.

Tongzoenen staat niet geadverteerd maar wel in haar intro sms reply, nogmaals expliciet hiernaar gevraagd of dit klopt en bevestigd gekregen maar in de praktijk was het zoenen zonder tong. Dat was jammer dat dit niet klopte.

Wel verder heel leuk qua voorspel, kon het beffen appreciëren (of me goed om de tuin leiden?). In 69 werd ik gepijpt, wel wat basic. Het neuken zelf kan in verschillende standjes, dat was allemaal geen probleem.

Algemeen goed, en het zou me niet verwonderen dat mocht je haar beter kennen (aka meer langskomen) er meer gfe zou kunnen zijn.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/come-study-with-me.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vorige week, toen ze nog in leuven ontving, bij deze dame langs geweest. Contact verliep vlot via bericht in het Engels en heb voor de date ook nog bevestiging gekregen. Ze ontving in een kleine maar op zich nette kamer met mogelijkheid om te verfrissen en ze is ook de dame van op de foto's maar dan zonder de hulp van photoshop (enkele kilo's extra, veel acne,..) op zich niet geheel onverwacht en geen deal-breaker. Daarmee is het beste wel gezegd. Ze kust inderdaad maar ik vond haar adem absoluut niet fris dus heb dit snel achterwege gelaten. Ook gaf ze pzc aan maar deed ze dit niet en ondanks dat ze inderdaad wel diep gaat was het een van de slechtere blowjobs die ik ooit kreeg. Snel verder naar het echte werk dan maar. Hier kwam het niet veel verder dan wat mechanische bewegingen en heel fake gekreun zowel als zij op mij zat als in missio als doggy (wat me meestal wel over de streep trekt) kon ik niet tot een hoogtepunt raken en dan maar besloten de zaak zelf in handen te nemen en me afgewerkt op haar boezem. Er was nog tijd over dus stelde ze een massage voor waarop ik tegen beter weten in maar ben ingegaan. Ook deze was meer slap geolied gewrijf op men rug dan iets dat je een massage kon noemen. Na een uur, en dat moet ik haar wel geven ze werkt je niet zo rap mogelijk buiten, men spullen gepakt en leeg maar niet voldaan huiswaarts gekeerd. Voor mij absoluut geen herhalings gevaar
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan