WHEM Danna Arnhem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jimbon

Wandelaar
71
14/07/22
37
7
Wie heeft deze dame al eens ontmoet?
Ze gaat al wat jaren mee volgens de advertentie
 
Als die foto's echt & de service ok is wil ik haar binnenkort ook wel eens bezoeken…
Niemand hier ervaring met haar ?
 
Als die foto's echt & de service ok is wil ik haar binnenkort ook wel eens bezoeken…
Niemand hier ervaring met haar ?
Ben er van de week geweest in Deventer. Ik heb geen idee hoe ik zo'n review kan plaatsen.

Ze is helaas niet de dame van de foto's. Op de laatste foto zie je een tattoo bij de schouder, maar die heb ik niet gezien. Verder wel grote neppe D borsten en billen.

Contact verliep soepel via app. Denk zelf dat ze gebruik maakte van google translate. Op locatie was het engels minder goed dan via de app, maar ze begrijpt je wel.

Had geboekt voor een uur, maar was na 45 min al buiten.
PZC + Beffen kostte €50 extra.

Ze gaf ook aan dat je 2x mocht klaarkomen bij een uur. Na de eerste x deed ze string al aan en bood ze een massage aan. Service was voor de rest prima. PZC was lekker en ze doet lekker mee met de seks.

Ik zou haar alleen aanraden voor 30 min i.p.v. 60 min.
 
Ben er van de week geweest in Deventer. Ik heb geen idee hoe ik zo'n review kan plaatsen.

Ze is helaas niet de dame van de foto's. Op de laatste foto zie je een tattoo bij de schouder, maar die heb ik niet gezien. Verder wel grote neppe D borsten en billen.

Contact verliep soepel via app. Denk zelf dat ze gebruik maakte van google translate. Op locatie was het engels minder goed dan via de app, maar ze begrijpt je wel.

Had geboekt voor een uur, maar was na 45 min al buiten.
PZC + Beffen kostte €50 extra.

Ze gaf ook aan dat je 2x mocht klaarkomen bij een uur. Na de eerste x deed ze string al aan en bood ze een massage aan. Service was voor de rest prima. PZC was lekker en ze doet lekker mee met de seks.

Ik zou haar alleen aanraden voor 30 min i.p.v. 60 min.
Haar lichaam was wel slank/Atletisch?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan