Recensie Dao Dawrung Den Haag 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pippi Langkous

Meubelstuk
Forumpionier
1.104
19/07/21
1.611
12
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na voor Jan met de korte achternaam bij MTT aangekomen (zie mijn post bij MTT algemeen), weer weggegaan om te kijken wat er nog meer te halen viel. Bij de Chinese salons aan de overkant niet veel soeps. Toen doorgelopen voor Dawrung.

Vriendelijke ontvangst door slanke Mamasan met brilletje. Of ik even 5 min. wilde wachten, dan was er een masseuse vrij die erg goed was. 70 euri tevoren afrekenen. Lastig, geen line-up, maar ik wilde het het voordeel van de twijfel geven.

Toen kwam er een wat oudere dame met stevige armen aanstappen. Ik dacht nog, nou we zullen het zien, want ik val eigenlijk meer op petite en jong. Maar je bent er nou eenmaal en hebt betaald, dus...

Na het douchen op het bed gaan liggen. Nou de massage begon meteen met teasen en dat doet ze erg goed. Ook erg gezellige babbel en vrolijke lach. Het begon een beetje als een gezellige massage met humor, maar tegelijkertijd teasen. Teasen afgewisseld met stevige strijkmassage en daarna weer teasen.

Lekkere BTB, maar deze "jonge"dame weegt wel een paar pondjes, dus mind you, hahaha! Daarna omdraaien en toen werd mijn jongeheer onder handen genomen. Daarna weer een stuk BTB en daarna de vraag: wil je meer. Ik vroeg wat pijpen kostte: +50 euro en het is dan wel in condoom. Nou daar bedankte ik vriendelijk voor. Toen het aanbod neuken +pijpen voor +70 euro. Daar bedankte ik ook vriendelijk voor. Nog een beetje BTB en daarna HJ tot prima ontlading. Nat het fatsoeneren en kuisen nog een stukje massage en leuke babbel over haar ex en haar kinderen en toen was het feest voorbij. Ik heb een douche genomen, heb Dao bedankt en ben huiswaarts gegaan. Een groot compliment aan Dao: ook al weigerde ik de extra's, toch bleef de sfeer heel fijn en gezellig en was de service voor de rest ook prima. (dit moet ik toch even zeggen)

Conclusio: Dao is niet Miss Thailand, maar heeft mooie en natuurlijke borsten en als je van stevig om vast te pakken houdt, heeft ze een ideaal lichaam voor je. Haar gezellige geklets, gelach en gegrap vond ik echt prima. Waren die 70 euri goed besteed? Zeker! (en al helemaal als je de ervaring bij MTT van vlak ervóór meeneemt). Ga ik nog een keer naar Dao? Ik denk het niet, want ik val op jonger, kleiner en slanker.
 
Laatst bewerkt:
Er zijn toch geen leuke jonge meiden bij Daw Rung? In de zomer was er nog wel een aantrekkelijke slanke dame genaamd Beo, maar de massage was erg standaard en ze was zeer afstandelijk. Maakte ook totaal niet de indruk dat ze in was voor iets meer. Heb er ook maar niet om gevraagd. Mocht ze er nog zijn en er wandelaars zijn die wel een stap verder met haar zijn gekomen, dan houd ik me aanbevolen voor een tweede poging ?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan