WHEM Daphne salon 261, Alphen aan den Rijn

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Genieter_09

Vaste klant
186
30/10/21
96
7
Heey, na een tip op dit forum onlangs haar bezocht.... maand of 2 inmiddels weer terug. Zei kan heerlijk masseren en weet het goed op te bouwen gebruikt haar hele lichaam. Ze ziet mij zeker terug tot nu bij haar de beste massage mogen ontvangen. Eigenlijk zou ze modellen werk moeten doen wat een prachtig lichaam en gezicht🥰
 
Hmm dat zou wel heel erg jammer zijn. Misschien heeft ze weer last van haar schouder. Vorig jaar is ze een hele tijd uit de running geweest omdat ze door haar blessure niet kon masseren.

Maar toen stond ze wel op de site en werkte ze als receptioniste. Denk dat de salon haar vertrek kan bevestigen. Als ik er binnenkort heen ga, vraag ik of Daphne inderdaad de salon heeft verlaten
 
Helaas moet ik bevestigen dat het inderdaad wat is. Vanavond bij de salon geweest, en een voormalig collega bevraagd op de kamer en ze vertelde dat ze van de een op de andere dag weg was. Zal mij niets verbazen als Lara de volgende is die ook weg is/gaat
 
Helaas moet ik bevestigen dat het inderdaad wat is. Vanavond bij de salon geweest, en een voormalig collega bevraagd op de kamer en ze vertelde dat ze van de een op de andere dag weg was. Zal mij niets verbazen als Lara de volgende is die ook weg is/gaat
Ah dat is jammer om te horen. Waarom verwacht je dat Lara de volgende is die vertrekt?
 
Dit is een topper. Heeft gewerkt bij Salon temptation in Deventer. Heb afgelopen jaar meerdere massages mogen ervaren en elk hoogtepunt was een eruptie van genot.

Ik koos altijd de lingam massage voor een uur. Met haar trucendoos weet ze op allerlei manier je zo geil te krijgen, dat je na 10 min al wilt klaarkomen, maar ze weet continu het hoogte punt uit te stellen. Zo gaat het de hele massage door en aan het eind smeek je onderdanig of je mag ejaculeren.

Wat een gemis voor temptation in Deventer, maar een topaanwinst voor deze salon.
 
Ik sprak Daphne net via de chat. Ze had doorgegeven dat ze hele maand oktober vakantie had. Afgelopen week kreeg ze met de post alle spullen uit haar kluisje bij Temptation thuis. Ze is niet meer welkom daar. Ze weet niet wat de reden is...
Ze vindt het een naar afscheid zo. Ze heeft er 6 jaar gewerkt.
 
Schandalig dat je zo op deze manier aan de kant wordt geschoven! Dan ben je als masseuse ook maar een nummertje. Ik weet dat de eigenaar een pittige dame is, maar zo ga je niet met mensen om!

volgende week ben ik weer bij de salon. Zal voor Daphne lobyen, want ze hoort bij Temptation! Uiteraard heeft een verhaal twee kanten. Ben benieuwd wat Annie te zeggen heeft🤨
 
Ik heb haar zojuist thuis ontvangen. Dit doet ze voor 2 u €325 incl samen douchen(zou per afstand iets kunnen verschillen) Voor de rest is ze hetzelfde als bij temptation. Daphne dikke plus!
 
Gaat ze dan adverteren op sj ofzo Gr
Schandalig dat je zo op deze manier aan de kant wordt geschoven! Dan ben je als masseuse ook maar een nummertje. Ik weet dat de eigenaar een pittige dame is, maar zo ga je niet met mensen om!

volgende week ben ik weer bij de salon. Zal voor Daphne lobyen, want ze hoort bij Temptation! Uiteraard heeft een verhaal twee kanten. Ben benieuwd wat Annie te zeggen heeft🤨
Ja de eigenaar is zeker een pittige tante. Soms gewoon grof in de mond. Haha dan ga ik er nog groffer tegen in . Ze hapt altijd zo lekker.
 
Laatst bewerkt:
Gaat ze dan adverteren op sj ofzo Gr

Ja de eigenaar is zeker een pittige tante. Soms gewoon grof in de mond. Haha dan ga ik er nog groffer tegen in . Ze hapt altijd zo lekker.
Paar reacties naar boven scrollen, daar staat ergens haar advertentie op Kinky. Haar tel.nr. toevoegen en whatsapp sturen. Ze vindt het leuk om van haar klanten uit Deventer te horen dat ze gemist wordt en wil daarom af en toe deze richting op komen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan