Recensie Daphne, Salon 261, Alphen aan den Rijn 4,56 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben ook recent bij Daphne geweest en heb een prettige date gehad. Wat betreft het figuur ben ik het niet helemaal met je eens, ik vind haar voller dan de foto's, maar zeker wel aantrekkelijk.

Haar borsten ben ik het wel met je eens, dat is inderdaad geen b-cup.

Wel vind ik het voor een massage met handmatig hoogtepunt aan de prijs, al komt dat waarschijnlijk mede omdat het een Nederlandse dame is, daar betaal je wat meer voor. Het maakt het communiceren in ieder geval wel makkelijker. En ze vraagt ook van te voren echt goed wat je wil om het je naar de zin te maken.

Haha jongens, rustig aan hoor 😅

Ben momenteel druk bezig in de sportschool om jullie kritiekpunten om te zetten in killer curves 💪
zelfs m'n weegschaal is onder de indruk. 😜

Zit braaf aan de salades, shakes en kwark — dus als m'n B-cup straks ineens C zegt, weten jullie waar het vandaan komt 😜

jullie mogen blij zijn dat ik überhaupt nog tijd maak voor massages tussen de squats door 😘

Zien jullie al verschil dan? 😏
Check gewoon m'n F2F-profiel daar staan altijd de meest recente foto's/video's. En nee, daar lijk ik echt niet slanker dan ik ben hoor.
Excuus, bedoelde Daphne😉

Snap dat je mij verward hoor met mijn duo zusje Sandra 😜👅💦

Laatst bewerkt:
Haha jongens, rustig aan hoor 😅

Ben momenteel druk bezig in de sportschool om jullie kritiekpunten om te zetten in killer curves 💪
zelfs m'n weegschaal is onder de indruk. 😜

Zit braaf aan de salades, shakes en kwark — dus als m'n B-cup straks ineens C zegt, weten jullie waar het vandaan komt 😜

jullie mogen blij zijn dat ik überhaupt nog tijd maak voor massages tussen de squats door 😘

Zien jullie al verschil dan? 😏
Check gewoon m'n F2F-profiel daar staan altijd de meest recente foto's/video's. En nee, daar lijk ik echt niet slanker dan ik ben hoor.

Snap dat je mij verward hoor met mijn duo zusje Sandra 😜👅💦
Misschien kan je in de toekomst ook tongzoenen aanbieden....net als Sandra.

Terug
Bovenaan Onderaan