WHEM DARA, prive-ontvangst Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

makkebeer

Meubelstuk
Forumpionier
1.627
01/07/21
1.743
93

Iemand al ervaring met deze Braziliaanse Dara??
Mooi figuur en alles is mogelijk volgens de komplete lijst op Kinky, dus dat zal wel niet zo zijn??
In het hogere prijssegment met 150€ voor 45 min en 200€ voor een uur.
Maar als de foto's niet fake zijn is dit echt een mooi slank kaneelstokje
 
Ze is er weer, maar met een nieuwe advertentie.

Een dame die op Kinky de concurrentie aan het bekijken was vroeg mij wat ik van haar vond, dat heeft mij eigenlijk wel nieuwsgierig gemaakt.
 
Heeft iemand ervaring met haar of weet of ze legit is?

Zou haar anders wel willen bezoeken

 
Heerlijk, alhoewel een B-cup eerder een C lijkt.
In ieder geval stond ze eerder op kinky onder een andere naam, weet alleen niet meer welke.
Geeft ze ook aan in de beschrijving.
 
Ze had al een topic, maar daar was ook verder nog niets gemeld.

 
Ik ben ook benieuwd naar haar. Reviews zijn wel aanwezig op Kinky, maar deze zijn o.a. geplaatst door iemand die 39 advertenties heeft geplaatst (in een korte tijd). Lijkt me sterk dat hij meerdere keren per week, meerdere DVP's per dag ziet en over ze allemaal een review schrijft.
 
Is een heerlijke bruine dame. Foto's zijn echt. Ik ben nu 3 keer bij haar geweest. Tarief begon aanvankelijk in de COVID tijd met 100 voor 30 min en werd telkens iets meer. Geloof dat ze bij het laatste consult ergens eind vorig jaar 250 vroeg per uur. Ze is af en aan actief op kinky. Ik zal haar binnenkort weer bezoeken.
 
Zelfde dame
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.989
Berichten
739.267
Leden
34.037
Nieuwste lid
LucaBrassi
Terug
Bovenaan Onderaan