Recensie Dari, Thai massage Zaventem 3,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Werkt nu bij Phaya thai volgens mij.
Massage was wat wrijven, het inrieme gedeelte kon ook beter.
haar pijpkunsten zijn wel goed
 
Knappe vrouw-GFE-mooie pijpbeurt-goede seks MC waarbij ze goed mee werkt
2u=200€
3 keer klaargekomen in haar MC voor zelfde prijs
Das straf ik 200 euro bij nicha voor een ganse nacht . Normale prijs eal je wel betaald hebben maar heb dit zo verschillend keren bij haar prive gevraagd werd . Misschien ook eens vragen als het nog lukt nu ...
 
Ze werkt nu in Antwerpen in een Chinees massage salon schuin tegenover de UGC in de Anneessensstraat, was wel verrast haar hier te zien.
In Edegem heb ik haar 2 maal gezien, 1e keer een aangename pijpbeurt gekregen van haar.
In het salon herkende ze me blijkbaar niet meer. 20€ betaald voor extra, 30€ voor aanraken .
Dan is de service wat achteruitgegaan , zal het dan wel zo laten . Hier heb ik al verschillende Thaise dames gezien, is toch zeldzaam in de Chinese Salons.
 
Ja zag haar daar ook , begreep het niet goed ze heeft een advertentie lopen op Redlights in Zaventem . Het zijn mijn zaken niet maar qua verdienste zal het wel minder zijn bij de Chineesjes . heel raat
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/dari-massage.html
Totale kosten (in euro)
160
Gisteren deze dame eens bezocht,werkt niet meer in het chinees salon maar op een prive adres ernaast,
mooie dame wel wat op leeftijd maar mag gezien worden,massage was okay ook een b2b,en voor het
totaal pakket gegaan,hmm niet super pijpen was kort zc,neuken was minder kon niet echt diep door
neuken jammer,was nog redelijk strak,conclusie voor het bedrag wat ik betaald had 160e helaas geen
herhaling vatbaar
 
Ik vermoed van wel aan de uitleg te lezen . Je hebt daar Thantawan Thai massage die kamers verhuurd . Die Dari heeft al overal geprobeerd . Geeft wel ok massages maar het sexuele komt toch haar leeftijd naar boven . Tis met de rem op ......... ze doet het wel maar zou het liever niet doen
 
Gisteren deze dame eens bezocht,werkt niet meer in het chinees salon maar op een prive adres ernaast,
mooie dame wel wat op leeftijd maar mag gezien worden,massage was okay ook een b2b,en voor het
totaal pakket gegaan,hmm niet super pijpen was kort zc,neuken was minder kon niet echt diep door
neuken jammer,was nog redelijk strak,conclusie voor het bedrag wat ik betaald had 160e helaas geen
herhaling vatbaar
Mooie dame, maar daar stopt het. Jammer maar helaas.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan