Recensie Daria, Deurne Antwerpen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sloeberke69

Newbie
6
10/12/22
3
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Cupmaat
D
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-number-daria-polish-horny-girl.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een kleine maand geleden een keer bij deze dame geweest. Na enkele whatsappberichten snel een afspraak gemaakt. Ik werd ontvangen door een vriendin van haar op een appartement in Deurne. Dit met rede omdat ik had gevraagd dat zij vastgebonden en geblinddoekt klaar lag op bed. Appartement was ruim en proper, enige minpunt was de sigarettengeur die ik in het appartement rook. Aangezien ik zelf niet rook was dit minder. Vervolgens rap gedoucht en de kamer betreed. Eens binnen lag ze op bed zoals afgesproken( geboeid en geblinddoekt). Dan heb ik haar gevraagd om me te pijpen. Dit deed ze met veel overgave en diepe halen. Na enkele minuten dreigde ik al klaar te komen komen, dus even gestopt en ben ik haar beginnen beffen en vingeren. Vervolgens haar geneukt in missionaris, daar haar boeien los gedaan. Waarna ze me heerlijk heeft klaar gereden is cowgirl. Voor de liefhebbers zat bare sex mee in de prijs, hier echter voor gepast om geen enkel risico te nemen met betrekking tot een soa. Daarna werd ik uitgang begeleid en met een sensuele tongzoen de deur uit gestuurd. Conclusie zeer vriendelijke dame die doet wat ze weer geeft in haar advertentie. Enkel communicatie was wat moeilijk aangezien ze enkel Pools spreekt. Herhalingsgevaar aanwezig.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan