- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
- Intiem
- 1,00 ster(ren)
- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Onvoldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/2930965-daria
- Totale kosten (in euro)
- 80
Speciaal een account aangemaakt want deze dame verdient een review. Dit weekend bezocht.
Het begon al met dat we een afspraak hadden en mevrouw dat niet meer wist terwijl je maar 30 minuten van te voren een afspraak kunt maken.
Het is de dame van de foto's maar totaal ongeïnteresseerd. Zo snel mogelijk je afwerken waarbij afspraken niet nagekomen wordt. Volgens haar eigen lijst is pzc inclusief maar ik heb er bijna om moeten zeuren.
30 minuten afgesproken maar stond na 15 minuten weer buiten. Was daar blij mee want kreeg hem niet goed omhoog door de houding van mevrouw. En van lekker klaarkomen was helemaal geen sprake.
Advies is om met een hele grote boog omheen te gaan.
Ik snap dat Daria reviews op Kinky heeft uitstaan.
Het begon al met dat we een afspraak hadden en mevrouw dat niet meer wist terwijl je maar 30 minuten van te voren een afspraak kunt maken.
Het is de dame van de foto's maar totaal ongeïnteresseerd. Zo snel mogelijk je afwerken waarbij afspraken niet nagekomen wordt. Volgens haar eigen lijst is pzc inclusief maar ik heb er bijna om moeten zeuren.
30 minuten afgesproken maar stond na 15 minuten weer buiten. Was daar blij mee want kreeg hem niet goed omhoog door de houding van mevrouw. En van lekker klaarkomen was helemaal geen sprake.
Advies is om met een hele grote boog omheen te gaan.
Ik snap dat Daria reviews op Kinky heeft uitstaan.