Recensie Darna/Eva/Maria, Berchem (vh Schilde en Turnhout) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

apestaart

Newbie
13
27/07/22
1
Gisteren afspraak gemaakt met Darna in de veronderstelling dat het een meisje was van Filipijnse afkomst was maar in geen geval. Een oude villa in Zulte in de Knokstraat.
had afspraak van 1 uur gemaakt maar toch maar 30min gevraagd bij het zien. mocht haar kutje likken maar bij het naderen was er al een geurtje waar te nemen en goesting over.
Te mijden, weggesmeten geld.
 
In dit geval is een linkje wel interessant ... enfin, altijd eigenlijk.



Geen Filipijnse afkomst zeg je, Belgische dan? Wel speciaal want dat zie je toch!
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sweet-asian-girl-8.html
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Deze dame is niet Aziatisch maar zuid Amerikaans. Heb haar in Schilde ontmoet. Matige sex, meer met GSM bezig dan met mij, molliger dan op de bewerkte foto's. Spreekt enkel Spaans. PMC was redelijk maar kort. Dake kreun geluiden en zeker geen herhalings gevaar. Ik had een tijd terug ze ook tegengekomen in Turnhiut maar onder de andere naam en ze was geen Peruaanse meer maar Mexicaans. Aan de deur gekomen, zag ik dat zij het wzs zoals in Schilde en dan maar teruggedraaid. Ik kwam nu haar nummer tegen onder Darna en denk zal maar recensie zetten zodat men weet wat men boekt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan