daten als 60 plusser

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het duurt allemaal wat langer en het wordt dus wat duurder bij mij.
Gevoelens ?
Wanneer ik wandel in een raambuurt voel ik willy willy, sinds enkele jaren, niet onmiddellijk meer in geef acht staan. Er moet aan gewerkt worden. En daar betaal ik dan voor zoals de meesten.
 
heeft iemand hier ervaring mee ?wij hebben toch ook nog gevoelens !
Ik denk dat er meer betaaldames zijn die blij zijn met een klant van middelbare leeftijd ipv wilde jonge hengsten, als het dat is wat je bedoelt.

Je verwart (hopelijk) gevoelens met goesting. Als je meisjes betaalt omdat je gevoelens hebt, ben je verkeerd bezig. Ze bieden diensten aan, aan klanten met Grote Goesting. Ze verkopen fun, pret in bed. Gevoelens komen daar niet aan te pas. Zo een meid maakt je vandaag pokkegeil en laat je spetterend klaarkomen, omdat je betaalde. Mocht je haar gisteren op straat gepasseerd zijn, had ze niet eens naar je omgekeken. Zoveel gevoelens spelen daarin mee.
 
wat ik ook wel zou willen beleven is eens stoeien met oudere dames die er ook nog eens willen van genieten zonder daarom als dvp aanzien te worden,
dat moet toch ook nog kunnen ,of niet?
Wellicht eens de parenclub induiken.... is maar een suggestie. Lees de gastenboeken en kijk wanneer er iemand tussen zit van dezelfde leeftijd, of zet zelf een berichtje...
 
wat ik ook wel zou willen beleven is eens stoeien met oudere dames die er ook nog eens willen van genieten zonder daarom als dvp aanzien te worden,
dat moet toch ook nog kunnen ,of niet?
Dus een vrouw die je een deel van je salaris geeft, sex mee hebt en die je geen dvp mag noemen? Als je haar ook nog eens mee uit eten neemt, mee op vakantie gaat en wellicht de vuilniszakken buiten zet heet het relatie.
 
ge kunt toch ook genieten met 2 zonder altijd te moeten denken aan het financiële ,mijn gedacht zijn er toch ook nog mature dames die wel eens
graag naast de lijntjes lopen ?
 
ge kunt toch ook genieten met 2 zonder altijd te moeten denken aan het financiële ,mijn gedacht zijn er toch ook nog mature dames die wel eens
graag naast de lijntjes lopen ?
Dan verval je mijns inziens toch binnen het gewone dating circuit. Daar zijn zat opties. De vraag is dan of je perse alleen gaat voor sex of wat meer diepgang zoekt: uit eten, museum, boswandeling, stedentrip. Alleen sex wordt op die leeftijd moeilijker.
 
Als oudere die niet kickt op 'jong' en die zich wat ongemakkelijk voelt tussen de veel jongere bezoekers van clubs en gangbangs enzo, droom ik wel eens van sexparties waar alleen pakweg 55+ komt. Hoeft niemand zich te oud te voelen. In sexbiossen tref ik vaak ouderen en die zijn zichtbaar nog best sex-gedreven. Lijkt me leuk als erotiek met en tussen ouderen de ruimte krijgt.
 
Als oudere die niet kickt op 'jong' en die zich wat ongemakkelijk voelt tussen de veel jongere bezoekers van clubs en gangbangs enzo, droom ik wel eens van sexparties waar alleen pakweg 55+ komt. Hoeft niemand zich te oud te voelen. In sexbiossen tref ik vaak ouderen en die zijn zichtbaar nog best sex-gedreven. Lijkt me leuk als erotiek met en tussen ouderen de ruimte krijgt.
daar ben ik volledige eens ,ik denk dat de oudere dames over het algemeen ook zo over denken ,maar ja waar vind men zulke gelegenheden ?
 
Hi Mike1,

De meeste mannen kiezen voor jongere dames.
Dames weten dit en oudere damens voelen zich daarom vaak minder aantrekkelijk worden als ze ouder worden.
Ik heb al op jonge leeftijd uitgevonden dat sex met een dame die wat meer jaartjes op de teller dan jezelf HEEEEL ERG lekker kan zijn; dames zijn op latere leeftijd n.l. vrijer tijdens het sexen.
Of de dame er wat mee (bij)verdient doet er niet toe.
Probeer het eerst eens met een wat oudere DVP (min. 10 jaar ouder als jezelf bent) een vertel haar dat je het rustig aan wil doen.
Als je gaat proberen, laat dan weten hoe het gegaan is.

Tall
 
Ik ben zelf 60+ maar het valt niet mee om een leuke meid van 40+ aan de haak te slaan ik ben netjes en zie er voor mijn leeftijd nog uit en discreet maar de dames zijn niet erg gewillig van daar dat ik voor een d v p kies en kijk wel naar een wat oudere dame jonge dames trekken denk ik hun neus op daar heb je weer zo'n oud vies mannetje jammer maar ja we hebben onze tijd gehad als ik in de spiegel kijk 😅denk in mijn hooft nog 35 maar ja niet afgeleefd maar toch een oudere man 😁
 
Ik kom regelmatig bij een stel (hij bi) en de dame ziet er ondanks haar leeftijd 60 plus prima uit en bloedgeil wat wil je nog meer.
Bof kont wat een gelukkig man ben jij .dit kom je niet vaak tegen .ik ben ook op zoek naar een vaste sex partner maar waar vind je die zo maar 🤔. Om een dame te vinden die het ook leuk vind om alleen voor de sex en aandacht . Ik blijf hopen dat er zo'n dame op mijn weg komt .en financieel wil ik ook wel tegemoet komen . Maar ook dan vind je ze niet
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan