Algemeen datingsites in Duitsland en Nederland

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

sisjwantiel

Newbie
12
04/07/22
9
Ik was begin deze week in Duitsland voor m'n werk.
Hier in België is het vrij makkelijk om swingers te ontmoeten via een gratis advertentie op afspraakjes.com of lipsticksex.net.
Ik dacht dit ook eens in Duitsland te proberen, maar ik vond niet onmiddellijk iets gelijkaardigs.
Ik heb mij dan ingeschreven op swingersingermany.com, maar daar kan je eigenlijk niks verder doen zonder een abonnement. Bovendien krijg ik opvallend veel reactie, wat mij doet denken dat dit fake profielen zien om mij te verleiden een lidmaatschap te nemen.

Iemand tips wat de goede websites in onze buurlanden zijn hiervoor?
 
Briljant die lipstick site..

Op deze site staan profielen waar wel fysieke afspraken mogelijk mee zijn, alsmede fictieve profielen waarmee geen fysieke afspraken mogelijk zijn. Dit staat per profiel aangegeven.

En dan mag je met die fake profielen corresponderen voor het sympatieke bedrag van €1 per bericht… zouden mensen daar echt intrappen?
 
LS-Swingers.com

Dit is de nieuwe site van Lipstickswingers (Eddy Lipstick) de vorige was een tijdje terug gehackt en overgenomen door iemand anders (fake)

U heeft bij ons in het verleden wel eens een kleine advertentie geplaatst maar zoals u wellicht heeft gemerkt is de "oude" website niet meer bereikbaar – dat komt, omdat wij waren gehackt. Ja, je leest er over en denkt, dat overkomt mij niet maar leuk was en is anders. Van het ene op het andere moment kon ik nergens meer bij en moest ik heel erg diep in de buidel tasten om alles weer op gang te laten komen. Maar ja, daarvoor wordt uiteraard geen enkele garantie gegeven. Vandaar, dat mij niets anders overbleef dan een nieuwe website te maken, maar dan een anno 2023 met goede veilige techniek en de nodige beveiligingen
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan