- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
- Intiem
- 1,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://maisonmonty.nl/dame/laura/
- Totale kosten (in euro)
- 80
Ik ben gisteren bij privéhuis Maison Monty geweest, zonder afspraak. Ik ben binnen gelopen en daar waren twee dames beschikbaar. Een daarvan is Davina, ze lijkt niet op de foto. Davina oogt aardig, maar heeft veel make up op. Helaas op de kamer bleek ze heel erg afstandelijk te zijn en begon het ongemakkelijkheid. Ik vroeg aan haar wat ze had wel en niet mocht. En ze keek me en negeerde het. Vervolgena op de kamer heeft ze de dekbed opgemaakt en mocht ik gaan liggen. Het condoom werd uit het tasje gehaald en de tissue box werd naast mij letterlijk gesmeten. Ze ging naast me liggen. Ze ging naast me zitten, pijpen. En ik mocht niet aan haar zitten. Zoenen deed ze niet. Ze pijpte mij met tanden en al. Ja, ik was niet in de mood meer en de kleine man kon haar niet neuken. Ze zuchte en stelde voor dat ik mezelf af trok. Toen heb ik haar netjes gevraagd af te maken met de hand, dat deed ze wel. Na her klaarkomen mocht ik mezelf schoonmaken en was ze na 30 seconde uit de kamer gelopen. Na 10min stond ik buiten. Een van de slechtere ervaringen, niet voor herhaling vatbaar.