Recensie Daw, Londerzeel 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mamasaninthehouse

Wandelaar
74
20/05/22
18
9
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
http://www.phattarapon.be/
Totale kosten (in euro)
80€
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
In het weekend wou ik eerst afspreken met een zekere Nana in Boom, foto's weeral niet representatief en wat voor een geldzucht die Chinese tentoonspreidde was opmerkelijk. Het enige woord dat eruitkwam was pay onefifty, was dit dan 1,5 €? Weeral kans gemist 🤪
Gebeld naar Phattarapon voor een uurtje met Daw. Ik was jaren eerder bij haar geweest, heeft nu een boobs-job laten doen, geen fan want ze had mooie borstjes en nu zijn ze wat gegroeid meer dan een handjevol. Ze heeft nu wat extra corona kg maar zeker niet te, mooi gezichtje, leuk Cleopatra kapsel, benen zijn wel zwaarder dus minder voor Lolita liefhebbers.
We hebben eerst wat bijgepraat na het obligate douchen, achteraf gezien wel wat tijdverspilling.
Het masseren vond ik aangenaam, toen omdraaien en begon ze te vragen voor een blowjob, vroeg 50€. Ik moest niet twijfelen 🤔, niet dus 🤨
Ze heeft dan wat dirty tegen mij klaar gepraat. Alleen waarom knijpen ze mijn stengel dicht bij de eerste lading, laat me dan tenminste deftig klaarkomen.
Vroeg haar nog wat te masseren maar helaas 60 minuten is geen uur in Thailand.
Misschien beter voor de klassieke massage gaan voortaan, gedaan met het gedoe 🙏

 
Ook bij Daw geweest. Half uurtje matige massage in een koude kamer. Niets teasend tijdens de rugmassage, body to body 30 seconden, omdraaien en direct olie erop en trekken. Dus geen herhalingsgevaar. Wel lieve dame die behoorlijk Engels spreekt.
Doen intussen ook gas-toeslag… 50€ = douche ervoor. Douche erna is…+5€. Ook de badkamer was trouwens koud, das niet aangenaam….
 
Ook bij Daw geweest. Half uurtje matige massage in een koude kamer. Niets teasend tijdens de rugmassage, body to body 30 seconden, omdraaien en direct olie erop en trekken. Dus geen herhalingsgevaar. Wel lieve dame die behoorlijk Engels spreekt.
Doen intussen ook gas-toeslag… 50€ = douche ervoor. Douche erna is…+5€. Ook de badkamer was trouwens koud, das niet aangenaam….
Tiens... een douche ervoor zou dus 10 keer meer gas verbruiken dan erna... :unsure:
 
Beste allemaal, in tegenstelling tot wat hierboven geschreven wordt had ik steeds zeer goede ervaringen met Daw; écht GFE: knuffelen, zoenen als een vaste vriendin, goedlachs enz. Echter, ze staat niet meer op de website (wel een aankondiging dat er een "nieuwe Daw" zou starten). Dus naar het salon gebeld en gezegd dat ik zeer regelmatig bij Daw kwam en of ze me konden zeggen wanneer ze zou terugkomen of dat ik haar ergens anders zou kunnen berijken. Ik werd extreem onbeleefd afgesnauwd ondanks mijn beleefd geformuleerde vraag. Dit was écht heel grof! Weten jullie eventueel waar Daw nu zou werken? Alvast enorm veel dank bij voorbaat!!!
 
Ik denk zelfs dat het salon waar ze werkt gesloten is (of gestopt) staat toch op site holiday van 5april tot 7mei. En poort was gesloten toen ik er deze week passeerde. Wat Daw betreft de nieuwe kan zelfde zijn dan de oude.. denk da ze daar langer dan 5jaar werkt de meeste gaan van salon naar salon.
 
Ik denk zelfs dat het salon waar ze werkt gesloten is (of gestopt) staat toch op site holiday van 5april tot 7mei. En poort was gesloten toen ik er deze week passeerde. Wat Daw betreft de nieuwe kan zelfde zijn dan de oude.. denk da ze daar langer dan 5jaar werkt de meeste gaan van salon naar salon.
waarschijnlijk het zoveelste salon wat het niet gered heeft, werkte ook altijd met vaste dames daar weinig vernieuwing in aan bod, zullen wel een doorstart maken vermoed ik vandaar op website de opening datum
 
Ik ben vandaag gepasseerd en er stonden wel 5 auto s op de parking = full house.
De laatste keer dat ik er was, was bij Daw.

Weet er iemand of er jongere dames bij zitten of zijn het allemaal 50 (en meer) plussers?

Op de website zelf staan maar 3 dames, maar ik heb toch een sterk vermoeden dat er meer dan 3 werken. Of gingen de aanwezigen vandaar carpoolen? 😀
 
Ik ben vandaag gepasseerd en er stonden wel 5 auto s op de parking = full house.
De laatste keer dat ik er was, was bij Daw.

Weet er iemand of er jongere dames bij zitten of zijn het allemaal 50 (en meer) plussers?

Op de website zelf staan maar 3 dames, maar ik heb toch een sterk vermoeden dat er meer dan 3 werken. Of gingen de aanwezigen vandaar carpoolen? 😀
De dames die ze weergeven met foto op de site zijn allemaal 50+...de 4 dames zonder foto waaronder Daw en Didi zijn dat dezelfde dan voorheen...New coming al lange tijd... update de website eens
 
Hallo Racerke, heb je haar bezocht? Want de foto op hun site lijkt niet echt op de Daw van vroeger? Excuus hoor; is mijn indruk...
De Daw die momenteel werkt daar is inderdaad niet dezelfde... vaak worden de namen van de toppers behouden en tracht men die in te vullen door nieuwe meisjes en onder dezelfde naam...gebeurt op meerdere plaatsen. De Daw die er tot 2jaar terug werkte was een echte topper. Ze kon masseren en extra + gfe echt super... ze let wel merken dat ze uit de massagewereld wou en ze iemand zocht waar ze ook financieel kon op rekenen...ik hoop ergens dat haar dat gelukt, ze verdiende da echt.
Over de nieuwe kan ik geen feedback geven maar op foto's ziet het er een knappe nog jonge dame uit. Zal is moeten langsgaan of feedback afwachten.
 
De Daw die momenteel werkt daar is inderdaad niet dezelfde... vaak worden de namen van de toppers behouden en tracht men die in te vullen door nieuwe meisjes en onder dezelfde naam...gebeurt op meerdere plaatsen. De Daw die er tot 2jaar terug werkte was een echte topper. Ze kon masseren en extra + gfe echt super... ze let wel merken dat ze uit de massagewereld wou en ze iemand zocht waar ze ook financieel kon op rekenen...ik hoop ergens dat haar dat gelukt, ze verdiende da echt.
Over de nieuwe kan ik geen feedback geven maar op foto's ziet het er een knappe nog jonge dame uit. Zal is moeten langsgaan of feedback afwachten.
Ze is al enkele jaren getrouwd ondertussen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan