Day use hotel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Op secret rooms kun je selecteren op hotel. Ze doen niet moeilijk maar : bij secret rooms moet je al wat van je privacy opgeven en in het hotel zelf ook. Mijn ervaring is dat degene die boekt zich daar ook moet legitimeren. Ik liet de dame reserveren. 1x meegemaakt dat baliemedewerker luid en voor mij ook duidelijk haar personalia ging oplezen (ter verificatie).

Op secret rooms kun je selecteren op hotel. Ze doen niet moeilijk maar : bij secret rooms moet je al wat van je privacy opgeven en in het hotel zelf ook. Mijn ervaring is dat degene die boekt zich daar ook moet legitimeren. Ik liet de dame reserveren. 1x meegemaakt dat baliemedewerker luid en voor mij ook duidelijk haar personalia ging oplezen (ter verificatie).
Okay maar er is wel een verschil tussen secretroom en Day use hotel ..
Dit was bij jou dan secretroom?

Ze doen niet moeilijk, interesseert ze bijna niet

Anoniem kan niet, 1 van de 2 moet inschrijven met ID

Prima ervaringen met Toekan, Novotel en andere

Secret Rooms, ook prima ervaringen, duurder dan dayroom
Kan vaak wel anoniem

Okay maar er is wel een verschil tussen secretroom en Day use hotel ..
Dit was bij jou dan secretroom?
Dat met id-verificatie was bij een hotel (de bekende keten). Dat doe ik al jaren niet meer. Privé spa vind ik wat relaxter. Bij aantal privé spa s kun je binnenkomen zonder tussenkomst eigenaar.

een secret room (privespa): bij betaling geef je identiteit prijs.

Heb vaker een dagkamer bij de toekan keten geboekt en nergens last van. Ik boek, ik check in en daarbij ook id check. Dame geef ik verdieping, kamernummer en inductie naar de kamer, of die haal ik op/loop ik tegemoet.

Wwe hebben lol en doen onze ding. 1x en klacht gehad van een buurkamer via de receptie, die lieten toen even de telefoon overgaan ivm geluidoverlast 😅. Verder nooit iets aan de hand gehad.

Dame gaat weg, Ik check alleen uit en klaar.

Terug
Bovenaan Onderaan