Recensie Dayana/Cristal/Denissa, Zaandam (voorheen Rotterdam, Amstelveen) 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

briandude

Newbie
15
21/11/21
7
8
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/1225236-denissa
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Onlangs bij haar langs geweest, waarbij het maken van een afspraak best soepeltjes ging.
Je word vriendelijk verwelkomd door de dame, die enigszins op de foto lijkt van haar advertentie.
Iets minder strak, iets breder, maar haar borsten en billen zien er wel iets groter uit in het echt

Eenmaal binnen word je geleid naar een klein kamertje met een 1 persoon matras op de vloer en een stoel om je kleding op te hangen.
Daarna natuurlijk het financiële gedeelte afgehandeld en vanaf dat moment begon het bergafwaarts te gaan....

Dame leek totaal geen zin te hebben....
Commandeert je te gaan liggen, deed direct het condoom erom heen en met tegenzin ging ze pijpen waar totaal geen gevoel erin zat.

Misschien is een ander standje wel beter zou ik denken, dus gevraagd om cowgirl te doen.
Nog geen minuut later in cowgirl positie: "Change....doggy...."
Ok? Dus maar overgegaan naar doggy...

Nog geen minuut later in doggy: "Change...missionary..."

Nog geen minuut later in missionary: "Whats wrong with you? Still not finished?....I finish with hand...."

Nou...het leek alsof ik met een zielloos persoon aan het neuken was,,,
Geen enkel gekreun of gezichtsuitdrukking, en met een gezicht van "ben je al klaar?".....
ZSM je de deur uit willen krijgen is 1 ding, maar dit?

100% zeker geen herhalingsgevaar.....
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1225236-dayana
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik sluit mij volledig aan bij de recensie van @briandude .
Dame bezocht enige tijd geleden in Amstelveen.
Contact was makkelijk gelegd, vriendelijk ontvangen aldaar maar na de betaling ging het snel bergafwaarts. TZ werd overduidelijk ontweken, PZC even snel drie keer op en neer en dat was het.
Minimale inzet en enthousiasme van haar kant. Ik heb haar nog gewezen op de aangevinkte opties in haar advertentie maar toen begreep zij het plotseling even niet meer.
Ik had Betaald voor 1 uurtje maar heb haar gevraagd om dit in te korten tot 30 minuten en mij de helft van het geld terug te geven, hier stemde zij mee in. Dit was zo ongeveer het enige positieve in deze date, de rest was één grote teleurstelling.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan