Recensie Dayana, Zaandam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

dirtycurt

Wandelaar
97
21/07/22
77
17
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1447079-dayana
Totale kosten (in euro)
€100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Mijn ballen stonden weer eens op ontploffen en ik had wel weer eens zin om een stel grote natuurlijke borsten onder te spuiten.
Eigenlijk had ik Kim in Amsterdam (4110198) in gedachte.
Had haar dag ervoor ook gesproken etc maar ze kon opeens op betreffende dag niet helaas....

Toen viel mijn oog op de advertentie van Dayana.
Contact via de whatsapp was vlot en duidelijk en ondanks gebrek aan een recensie toch maar het risico genomen.
Ze ontving mij in een flat in Zaandam.
De kamer was opzich schoon en netjes en er was nog een andere dame in de huiskamer aanwezig had vluchtig gezien.
Er werd nog een trio aangeboden maar ik gaf aan dat €100 voor die dag mijn budget was en dat werd dan natuurlijk niks qua trio;)
Van wat ik zag in de huiskamer trok mij ook niet echt over de streep om er nog een paar flappen bij te doen zal ik maar zeggen....

Dan de date zelf;
De fotos op de kinky advertentie zijn van Dayana.
Ze is te herkennen aan de tatoeage boven haar linker borst.
Ze is vrij klein van stuk en ze heeft de boel bij haar buik wat strak laten trekken etc.
Verder heeft ze opzich wel een prettig gezicht.
Hygiene had wat beter gekund, ze rook een beetje uit haar mond dus ik had niet zo'n behoefte om met haar te zoenen.
Verder was het okey....
Ik had vooraf op de app gevraagd of ze natuurlijke borsten en dat werd bevestigd.
Toch had ik het idee iets van implantaten te zien en te voelen tijdens de date.
Verder zaten er wat van die striae-strepen op haar borsten (waarschijnlijk van een zwangerschap o.i.d.).
Haar borsten waren best oké maar niet; wow wat een prachtige stevige natuurlijke verschijning.
Eigenlijk was ik achteraf ook niet zo tevreden over de date zelf.
Ze deed steeds een beetje moeilijk over vanalles.
Handelingen duurde snel te lang en waren te vermoeien of niet prettig of wat dan ook, zo'n soort date was het:cautious:
Ik had ook een beetje het vermoeden dat ze een beetje dronken of stoned was of zoiets.
Ze had wat rode ogen en soms wat warrig qua communicatie op de kamer.

Voor mij persoonlijk was het 1x en niet meer.
Ik ging voor haar borsten maar die vielen een beetje tegen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan