Recensie Dayanna Deventer 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mmnl

Newbie
17
11/12/23
21
4
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
17cm
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5005100-dayanna#overview
Totale kosten (in euro)
200
Gisteren heb ik bezocht Dayanna in deventer. Afspreken ging makkelijk per whatsapp in het Engels.

De foto's komen overeen met hoezen in het echt eruit ziet.

Toen ik binnen was en op de kamer zijn we begonnen met el kaar te pijpen.
ze heeft me daarna mij in de kont geneukt. En daarna mocht ik haar in de kont neuken. en wilde mij nog even neuken zo dat ik haar lading kon ontvangen PS ze zij dat dit de eerste keer was klaar gekomen deze week. En na het douchen nog wat gepraat met elkaar maar door het gebrekkig Engels van haar ging dat niet soepel.

De afspraken nagekomen die ik met haar gemaakt had.

een minpunt is dat ze niet goed engels kan

PS Niet zeuren om spelfouten Ik heb dyslexie ;) ;)

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Penislengte
17
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5005100-dayanna
Totale kosten (in euro)
200
Ik heb deze schone Spaanse bezocht toen ze in het centrum van Arnhem zat. Ik had haar al een keer willen ontmoeten maar is toen niet door gegaan en een dik half jaar lang bleef ze maar in mijn gedachten rondspoken en uiteindelijk de knoop doorgehakt. Vanwege een lang weekendje weg kon ik haar op de terugreis in Arnhem bezoeken en de dag ervoor de afspraak gemaakt voor in de middag. Ze leidde me naar een appartementje nabij het Musisgebouw dus daar geparkeerd en te voet verder naar haar toe. Het was wel een ietwat kleine kamer maar ruim voldoende voor wat we samen gingen doen.
Ze had een zwart latex jurkje aan dat me al snel stijf maakte en bij binnenkomst in de kamer trok ze me al snel naar het bed en greep me bij mijn kruis gaf me een diepe kus. Ze vroeg aan me of ik ook een deel van de betaling kon overboeken, maar helaas lukte dat niet omdat de bank niet meewerkte. Dus toen contact betaald en ben ik me gaan douchen.
Helaas kon ik me door de omstandigheden vooraf niet van binnen schoonmaken dus anaal bij mij zat er niet in, maar dat was niet erg dus gingen we al snel bezig met het pijpen van elkaar. Ze was onder de indruk van de grootte van mijn penis en hoe ik de hare diep naar binnen wist te werken.
Ze was bloedgeil en al tijdens het pijpen gaf ze aan dat ze klaar wou komen in mijn gezicht maar daar pas ik nu nog even voor. Het was een kleine teleurstelling voor haar maar ze liet zich niet daar mee zitten en al gauw vroeg ze wat ik met haar wilde doen. Ik gaf aan dat ik haar wou neuken en dat vond ze een goed idee. Maar omdat ik groot geschapen ben moest ik wel voorzichtig zijn met het er insteken, ik snap dat helemaal dus voorzichtig aan de slag gegaan terwijl ze doggy voor me zat.
Ik zag dat ze wat ongemak ervaarde en bood aan te stoppen maar ze wilde door en met wat extra glijmiddel drukte ze haar kont om mijn pik en begon ze tegen me aan te rijden. Ik tast altijd een beetje af om te zien wat iemand aankan maar ze gaf al wel snel aan dat ik haar diep en hard moest stoten en dat het tempo ook wel omhoog mocht. Ondanks dat het buiten niet al te warm was kreeg ik het binnen best wel warm van al dat geneuk dus moest er even een time-out komen, waardoor zij ook kans zag om nog even wat op het toilet te moeten doen. Terug gekomen gingen we verder en stond ze voor me gebogen op het bed en neukte ik haar staand, waarbij ik haar ook aftrok. Ze nam het trekken toen zelf over en kwam klaar terwijl ik haar neukte. Ze gaf toen aan dat het voor mij tijd was om klaar te komen maar de warmte speelde me parten, dus gevraagd of ze op me gezicht wou gaan zitten en dat ze me dan ging aftrekken en pijpen. Dat laatste deed ze dan weer niet, want pijpen kan ze best wel goed maar het gezicht zitten deed ze wel en ze genoot van mijn tong. Uiteindelijk heb ik mezelf klaar getrokken en waren we allebei heerlijk gekomen.
Nadat ik weer een beetje op adem was gekomen hebben we nog even gepraat over haar modellen werk en liet ze wat foto's uit het verleden zien, waar ze er toen ook al erg goed uit zag.
Na weer een diepe zoen gekregen te hebben vertrok ik met een fijne ervaring vanuit Arnhem weer terug naar huis en de kans is groot dat ik haar weer ga bezoeken!

Terug
Bovenaan Onderaan