V
Voormalig lid 3744
Guest
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Fisting
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen zonder condoom
- Plassex door klant
- Soft SM
- Tussen borsten (russisch)
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Zondag
- Link naar advertentie
- https://www.quartier-rouge.be/profil/dayla/
- Totale kosten (in euro)
- 150
Deze griet bezocht. Is een mix van vietnamees en congolees dacht ik. Wel heel schoon lichaam en de huid van een aziatische.
1ste men ervaring. Mee afgesproken, beetje kort op whatsapp. Niet meest aangename griet om te sturen, ook eigenwijs. Echter denk ik dat ze veel raar volk kreeg dat ze zo reageert. Eens aangekomen blijkt een jong meisje die hier is opgegroeid. Is de harde toon direct weg. Ze geniet niet echt van de sex, maar who cares ik genoot wel. Lekkere frisse foef. Pijpen was ok. Ze doet veel extra's, maar best gewoon ter plaatse doen. Als je haar stuurt hangt het precies van de dag af. Soms is fisten wel mogelijk, soms niet.
Griet is wel moeilijk soms om mee af te spreken, maar laat veel toe. Bondage bij haar, fisten bij haar, op haar plassen. Kunt haar wel goe neuken ook.
1ste men ervaring. Mee afgesproken, beetje kort op whatsapp. Niet meest aangename griet om te sturen, ook eigenwijs. Echter denk ik dat ze veel raar volk kreeg dat ze zo reageert. Eens aangekomen blijkt een jong meisje die hier is opgegroeid. Is de harde toon direct weg. Ze geniet niet echt van de sex, maar who cares ik genoot wel. Lekkere frisse foef. Pijpen was ok. Ze doet veel extra's, maar best gewoon ter plaatse doen. Als je haar stuurt hangt het precies van de dag af. Soms is fisten wel mogelijk, soms niet.
Griet is wel moeilijk soms om mee af te spreken, maar laat veel toe. Bondage bij haar, fisten bij haar, op haar plassen. Kunt haar wel goe neuken ook.