WHEM De beste deepthroat met slikken vind je bij deze dame...

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

mallootje79

Newbie
Forumpionier
12
05/07/21
9
Zou het?...
Beste mannen!

Regelmatig zoek ik via deze site, en voorheen hookers, naar dames op basis van goeie recensies.
Ook heb ik daardoor hele fijne dates meegemaakt, waarvoor dank dat ervaringen en recensies worden gedeeld!

Ik voel me dan ook bijna schuldig als ik mijn ervaring niet zou delen met jullie, en daarom heb ik voor jullie een absolute aanrader!
Als je van een goeie blowjob houdt, en dan bedoel ik écht een goeie, dan moet je in de buurt van Utrecht zijn. Je pik verdwijnt helemaal achterin haar keeltje, en je mag diep in haar mondje klaarkomen waarbij ze je zaad gulzig doorslikt! Sex behoort ook zeker tot de opties.

Het is een vriendin van me, en aangezien ze voorzichtig is met afspreken, heb ik met haar de afspraak gemaakt hier een goeie review te plaatsen, maar niet haar link.
Mochten er mannen interesse hebben, kun je mij een persoonlijk bericht sturen, die ik vervolgens naar haar doorstuur.
Wil ze met je afspreken stuur ik je haar contactgegevens uiteraard.
 
Wie zegt dat dit echt is? En als dit echt is, wordt dit toegestaan?
Waarom gelijk zo negatief? Misschien eerst afwachten of Mallootje79 reageert op de interessemeldingen en kijken wat daar uitkomt. Zullen we dan pas oordelen?
 
Waarom plaats je geen link? Zij heeft dus een advertentie. Dat je vriendin voorzichtig is met afspreken snap ik maar dat zal zij toch ook zijn als ze haar advertentie plaatst? Ik zie het verband niet tussen voorzichtig zijn en het niet plaatsen van haar link in jouw bericht.
 
Ben vooral benieuwd of ze een beetje knap is en niet 100 jaar oud. Het liefste ontvangt ze ook in een net huis/appartement. Heb daar wel een extra centje voor over dan.
Knap en deepthroaten schijnt een lastige combinatie te zijn.
 
Waarom gelijk zo negatief? Misschien eerst afwachten of Mallootje79 reageert op de interessemeldingen en kijken wat daar uitkomt. Zullen we dan pas oordelen?
Er is een verschil tussen kritisch en negatief. Afgelopen week was er hier ook een post van iemand die bedreigd werd door iemand op whatsapp. Hij had een dreigbericht ontvangen dat zijn wandel escapades openbaar gemaakt zouden worden als hij niet zou betalen.
Hoogstwaarschijnlijk niks serieus maar gewoon proberen iemand bang te maken in de hoop dat ze betalen. Enige wat die bedreiger hoeft te doen is telefoonummers/email oid te verzamelen en hij kan aan de gang. Een post als deze zou ook zoiets kunnen zijn, kun je wel zeggen dat ik negatief ben maar hoe weet jij zeker dat dit allemaal kosher is ?
 
Er is een verschil tussen kritisch en negatief. Afgelopen week was er hier ook een post van iemand die bedreigd werd door iemand op whatsapp. Hij had een dreigbericht ontvangen dat zijn wandel escapades openbaar gemaakt zouden worden als hij niet zou betalen.
Hoogstwaarschijnlijk niks serieus maar gewoon proberen iemand bang te maken in de hoop dat ze betalen. Enige wat die bedreiger hoeft te doen is telefoonummers/email oid te verzamelen en hij kan aan de gang. Een post als deze zou ook zoiets kunnen zijn, kun je wel zeggen dat ik negatief ben maar hoe weet jij zeker dat dit allemaal kosher is ?
Dat weet ik ook helemaal niet zeker en daarom schreef ik dat we de reacties moeten afwachten.
 
Heb inmiddels begrepen dat het om ene Eva uit Bilthoven gaat die zich vooheen Myla noemde. Heb trouwens de berichten van Mallootje nog een paar keer goed gelezen en het zal mij niet verbazen als die door die Eva zelf zijn geschreven. In ieder geval door een vrouw. Kan me namelijk niet voorstellen dat die berichten geschreven zijn door een man. Uiteraard kan ik me vergissen.
 
Ik geloof dit hele lul verhaal voor geen ene meter.

-Raar eerste bericht, wel reclame maar geen link (want dan weten we allemaal meteen wie het is)
-Binnen 22 minuten na plaatsing van het eerste bericht worden er direct 3 (!!!) nieuwe accounts aangemaakt door zogenaamd geïnteresseerden

Tuuuuurlijk joh!
Zo populair is deze site toch echt niet hoor...
Totaal ongeloofwaardig en complete onzin.
Veel plezier ermee ☠️
 
Beste mannen,

ik spreek haar vanavond of morgen ochtend weer, dus zal dan alle reacties bundelen en het doorsturen naar haar.
Excuses dat er niet binnen 1 minuut wordt gereageerd ;-)
Mallootje je hebt je vandaag ingelogd op deze site. Het kan niet anders dat je alle berichten hebt gelezen. Of je bent for real en komt met een realistisch verhaal of je bent nep net als Mister R en is er maar een conclusie die we kunnen trekken. Jij bent aan zet. Zo niet blijf dan weg en laat je hier nooit meer zien.
 
Jeetje, amper een dag later en al zulke reacties...pffff.
Het is goed bedoeld hoor, om iets terug te doen. Maar ik begin er erg aan te twijfelen om in het vervolg iets als dit te doen.
Ik heb de reacties doorgestuurd, en het is afwachten. De reacties die 'minder positief' zijn, en erg ongeduldig, kunnen bij voorbaat al verder zoeken.
 
Stel je niet aan. De reacties waren er gisteren al en dat weet jij want rond half 10 in de avond was je ingelogd en heb jij alles al gelezen. En dat jij geen man bent is zo klaar als een klontje. Ik verdenk je er dan ook van dat je reclame voor jezelf aan het maken bent. Have fun met het maken van de keuzes. Hoe doorzichtig kan iemand zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan