Rickdekoning
Meubelstuk
Deze week drie dames bezocht die bijzonder gul waren met hun tijd. Ik denk dat ik anderhalf tot twee keer de tijd kreeg die ze normaal geven voor het geld. Bij deze dames is dat eigenlijk altijd het geval. Mijn voordeel is dat ik vloeiend Spaans spreek (ik ben een Latina lover), en natuurlijk ben ik ontzettend goed in bed/leuk gezeldschap

(meningen daarover kunnen nogal afwijken)

Daarnaast denk ik dat het ook scheelt dat ik sinds Corona meer ben gaan uitgeven dus eigenlijk nooit meer het instap tarief betaal....behalve de eerste keer bij een dame.
Sommige dames, die ik al jaren bezoek en ook prive contact mee heb werken volgens de klok en zijn weer minder gul met hun tijd, als ze werken.
Ik ben wel benieuwd wat jullie ervaringen zijn met dames en de klok, en wat voor dames jullie als guller met de tijd ervaren, of is daar geen touw aan vast te knopen?
Sommige dames, die ik al jaren bezoek en ook prive contact mee heb werken volgens de klok en zijn weer minder gul met hun tijd, als ze werken.
Ik ben wel benieuwd wat jullie ervaringen zijn met dames en de klok, en wat voor dames jullie als guller met de tijd ervaren, of is daar geen touw aan vast te knopen?