De Kuip, Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zal het efkes niet hebben over de legendarische Kuip. Doch wel over de prostitutie in Rotterdam in het algemeen. Iedere havenstad wordt gelinkt aan een kwartier waar prostitutie welig tiert. Zie Antwerpen met het SKW. Ik kan er niet bij dat een nochtans levendige stad al R'dam geen ramenbuurt heeft. Is daar een reden voor. Veel kleinere steden in Nederland hebben er nochtans één.
 
Ik zal het efkes niet hebben over de legendarische Kuip. Doch wel over de prostitutie in Rotterdam in het algemeen. Iedere havenstad wordt gelinkt aan een kwartier waar prostitutie welig tiert. Zie Antwerpen met het SKW. Ik kan er niet bij dat een nochtans levendige stad al R'dam geen ramenbuurt heeft. Is daar een reden voor. Veel kleinere steden in Nederland hebben er nochtans één.
Plat gebombardeerd tijdens wereldoorlog II misschien?
En... in de naoorlogse werderopbouw vonden ze het allicht niet opportuun...
 
Ik (Rotterdammer) weet dat er in het verleden meerdere dvp buurten waren en er ook meerdere locaties waren waar de dames en heren langs de weg stonden te wachten om opgepikt te worden.

Echter door het vele geweld/dealen en nog veel meer heftige calamiteiten heeft de burgemeester toentertijd besloten om alles wat hiermee te maken had te sluiten.
Het laatste gedeelte dat sloot was de bekende Keileweg. Hier wilde je echter niet naartoe gaan, want dat zat vol met verslaafden, dealers en ambtenaren die niet altijd met de handjes van de mensen daar af konden blijven.

Om terug te komen op de omgeving Rotterdam - De Kuip zou ik zeggen voer een postcode in op de bekende dvp sites en stel een kilometer afstand in. Ik weet zeker dat er heel wat dames naar voren zullen komen die voor jou op loopafstand zijn. Regio Zuidplein zit in ieder geval vol met dvp's.
Succes!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan