De meerwaarde van bi zijn wil ik een vrouw laten ervaren.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

SexySingle026

Newbie
2
16/08/25
0
20221028_223944_optimized.jpgEen speelkamer maakt deel uit van mijn creativiteit die ik heb in mijn seksdrive. Ik voel mij aangetrokken op vrouwen en mannen en mijn speelkamer wil ik laten ervaren door anderen die nieuwsgierig zijn

Al jaren weet ik dat ik mij aangetrokken voel tot beide geslachten maar een vrouw is voor mij totaal anders in de wijze waarop ik mij gedraag naar een vrouw. Seksueel gelijkwaardig maar ik richt mij volledig op een vrouw omdat ik haar moet aanvoelen anders kan je een vrouw niet de bevrediging geven die belangrijk is. Ik ervaar een hetero man ook als slachtoffer van een cultuur in Nederland waarbij seks nog steeds taboe is en een man een soort foute kant heeft. Pijnlijk soms om te zien op feesten want in de wereld van man man seks is seks een tool en is gelijkwaardig een basis en niet een issue. Een leven waar ik mij niet bind in een relatie heeft een basis in die verschillen. Iedere vrouw vind ik een uitdaging en de reden is de uitwerking van een drive die een vrouw voelt en terug geeft. Een vrouw moet in haar leven voelen wat de meerwaarde is van bi zijn en de fout die een vrouw maakt door de hetero man af te remmen en te controleren. Val niemand aan maar schrik soms van wat ik zie en mee krijg. Ik kan ook geen seks hebben met een hetero man en vrouw samen. Wie herkend dit of wil dit leren herkennen?

Terug
Bovenaan Onderaan