De sex wordt duur betaald

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
550 gulden en 93 cent .

🤣🤣🤣
Dat klopt helemaal.
Het is toch wel een boel geld voor 1 uurtje als je er goed over nadenkt. En dan ook nog met 'garantie tot de voordeur', dwz totdat je naar binnen gaat. Want garantie op een goede dienstverlening krijg je niet in deze business. En dat maakt het ook extra moeilijk om zo'n bedrag uit te willen geven.
 
550 gulden en 93 cent .

🤣🤣🤣

Daar mag je om lachen, maar dat bedrag slaat toch nergens op?

8 echte mogelijkheden tegen 21 echte en INCL mogelijkheden van mij.

Ik ben sekswerker en die prijs is echt absurd voor slechts 8 mogelijkheden waarvan het niet eens zeker is wat daarvan inclusief is. Dus misschien is die 250 euro niet het bedrag wat men werkelijk betaald. Als zij nog 50 extra vraagt voor pzc, is iedereen zo gek als een deur om daar naar toe te gaan.
Dat klopt helemaal.
Het is toch wel een boel geld voor 1 uurtje als je er goed over nadenkt

Precies dat! Maar de vraag is.. blijft het ook daarbij!
 
Het valt trouwens ook op dat... van hen die hier commentaar leveren... er dus geen enkele is die 'Lisa' ook daadwerkelijk bij z'n recensies heeft staan... als er al recensies zijn natuurlijk...

'Schoenmaker... blijf bij uw leest'... kwam even bij me op...
Zooooo weekje vakantie en duidelijk veel maar eigenlijk ook niets gemist ☺️ Thanks @Marco
Zijn hier inderdaad best veel luide kakelaars, maar reviews? Ben jij gek?! Je gebruikt het forum toch niet voor wat het is gemaakt???? Rare kerel jij 😜

Veel van mijn klanten zijn stille lezers, of als ze actief gaan ze geen recensie schrijven om geen commentaar te krijgen van anderen hier. Wel grappig om er dan over te lachen als we achteraf samen zijn.
 
Zooooo weekje vakantie en duidelijk veel maar eigenlijk ook niets gemist ☺️ Thanks @Marco
Zijn hier inderdaad best veel luide kakelaars, maar reviews? Ben jij gek?! Je gebruikt het forum toch niet voor wat het is gemaakt???? Rare kerel jij 😜

Veel van mijn klanten zijn stille lezers, of als ze actief gaan ze geen recensie schrijven om geen commentaar te krijgen van anderen hier. Wel grappig om er dan over te lachen als we achteraf samen zijn.
Ik zou heel graag afspraak met je willen maken, oprecht. Alleen is afstand een klein probleem. Dus als je advies hebt om tot een afspraak te komen dan hoor ik dat graag (via pb)😋😋
 
Ik zou heel graag afspraak met je willen maken, oprecht. Alleen is afstand een klein probleem. Dus als je advies hebt om tot een afspraak te komen dan hoor ik dat graag (via pb)😋😋
Hey Toffee, ga het hier kort en bondig houden. Want onze berichten gaan (terecht) verwijderd worden. Omdat dit off topic is. Maar gelieve mijn website door te nemen en via daar contact op te nemen ☺️
 
Ik vind het vooral grappig dat deze draad al zolang loopt en ik alleen maar denk: wat is het probleem? Leven en laten leven.

Iedereen moet lekker betalen of vragen wat men wil, wel of niet de afstand afleggen die men wil, bieden of geven wat men wil, etc.

Ik snap werkelijk niet waarom er een probleem van wordt gemaakt dat iemand bereid is, weet ik veel, 600 euro te betalen voor een date. Zolang ik het niet voor hem hoef te betalen: vooral lekker doen.

Of dat een dame 800 euro vraagt voor een date met minimale mogelijkheden. Ik ben niet verplicht om op bezoek te gaan bij haar, dus laat haar lekker doen.

Echt, waar hier allemaal een probleem van wordt gemaakt en dat al honderd plus pagina's lang is uhm bijzonder. En ja, er zijn allerlei zijsprongen gemaakt, maar in de basis: wat een non issues.
 
Dat klopt helemaal.
Het is toch wel een boel geld voor 1 uurtje als je er goed over nadenkt. En dan ook nog met 'garantie tot de voordeur', dwz totdat je naar binnen gaat. Want garantie op een goede dienstverlening krijg je niet in deze business. En dat maakt het ook extra moeilijk om zo'n bedrag uit te willen geven.
Vroeg of laat zullen de mannen wakker worden en inzien dat zulke bedragen niet meer te betalen zijn zeker bij dames die geen recensies hebben of geen inzet tonen, de gok is gewoon te groot. Je ziet nu al wandelaars teleurgesteld zijn na een bezoek aan een dvp die 200 vraagt zelfs als de dame geen slecht service levert maar gemiddeld service. Wandelaars verwachten bij bedragen van 200 euro 100% inzet van de dvp en als dat dus niet gebeurt dan zijn ze teleurgesteld want ze hebben er veel voor moeten betalen en dat weten ze maar al te goed.
 
Geef mij 1 reden om niet te mogen lachen ??
Als je dat om te lachen vind. Moet je eens er bij stil staan dat er volwassen mannen elk jaar de nieuwe fifa kopen en elk jaar geven ze massa´s geld uit aan fifa packs. In de hoop dat er goede spelers in zit.

Dan ga ik liever naar de dvp´s daar heb ik veel meer plezier aan.
 
Vroeg of laat zullen de mannen wakker worden en inzien dat zulke bedragen niet meer te betalen zijn zeker bij dames die geen recensies hebben of geen inzet tonen, de gok is gewoon te groot.
Dat valt te hopen, maar ik moet het nog zien.
De prijzen zijn in de privéontvangst heel fors gestegen en kennelijk is er toch vraag genoeg naar. Volgens mij kan er nog wel een schepje bovenop. Als mannen dit niet meer gaan betalen zou de prijs toch moeten zakken, zou je zeggen.
Het valt me overigens wel op dat de prijzen in België een stuk lager liggen dan in NL. Nou ja: eigenlijk een beetje normaler, want hier in NL loopt het een beetje uit de hand.
Gelukkig heb ik niks met privéontvangst en dat is niet alleen vanwege de prijzen.
 
Veel van mijn klanten zijn stille lezers, of als ze actief gaan ze geen recensie schrijven om geen commentaar te krijgen van anderen hier. Wel grappig om er dan over te lachen als we achteraf samen zijn
Dan heeft dit topic en zowiezo de discussies over prijzen toch een goede functie.
Het geeft je kans je te profileren , bondig te reageren op stellingen en meningen , wat zeker een groep klanten aantrekt.
Waarmee er naderhand ook nog eens om gelachen kan worden met deze stille lezers.



Het geven van ( negatief)commentaar in recensies van dames die je nooit heb bezocht is toch wel eind uitgeband hier.
Toch kan men ook vrij over prijzen praten , zonder uitleg hoe of wat of waarom.
Veel dames vragen echt een stevige prijs. Dat extra bedrag is het zelden waard. Denk vooral goed na of dat wat voor je is.
Door als enkeling hier overdreven hier tegen te ageren zal je deze trend alleen versterken.
Je speelt dames die hoge prijzen vragen hier alleen maar mee in de kaart.
Het praatje van de dame wordt belangrijker dan het plaatje.
@Rimon laat je daar niet voor lenen.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan